Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: msi

A reklámokat is átalakította a járvány

Különleges videós felületet hoz létre a marketingszakma az idei csúcstalálkozójára, máshol nem látható interjúk, backstage pillanatok, valamint a szakma legfontosabb szakértőit megszólaltató kerekasztal-beszélgetések is készülnek a platformra.

Különleges eseményre gyűlnek össze a marketing és az üzleti élet legfontosabb hazai képviselői szeptember közepén. A járványhelyzet utáni időszak üzleti és kommunikációszakmai lehetőségeit fókuszba helyező Marketing Summit Hungary, a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén egy különleges, online tudásbázissal egészül ki.

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group idén először hozta létre a konferencia online, videós felületét a Summit Play-t. A döntés alapja nemcsak az, hogy mára minden üzleti és főként marketingtevékenység alapjává váltak a digitális megoldások, de az is jól látszik, hogy az elmúlt, pandémiás időszak minden korábbinál fontosabbá tette a szakmai tudásmegosztást. A Summit Play nemcsak egy exkluzív streaming felület, ahova a konferencia előadásai felkerülnek. A szervezők célja, hogy egy egyedülálló tudásbázist hozzanak létre, ahol számos, aktuális kérdéseket feszegető tartalom is megjelenik. Az előadásokon kívül, máshol nem látható interjúk, backstage pillanatok, valamint a szakma legfontosabb szakértőit megszólaltató kerekasztal-beszélgetések is készülnek erre a platformra. A szakmai kerekasztal-beszélgetéseket Simon Krisztián, a Marketing és Média főszerkesztője, az RTL Klub Brandmánia című műsorának házigazdája moderálja.

„Sokak szerint semmi sem lesz már a régi. Ezzel én is egyetértek. És azt szeretném is, ha nem lenne már a régi. Számos olyan üzenetnek kell előtérbe kerülnie a marketingben, ami arra vonatkozik, hogyan vigyázzunk a Földünkre, legyünk környezettudatosak, éljünk és gazdálkodjunk fenntartható módon, a körforgásos gazdaság jegyében. A márkák számára nagy kihívást jelent majd mindez. Változnunk kell, hogy változtatni tudjunk. A megoldások már megvannak, csak meg kell valósítani őket” – mondta Simon Krisztián a Summit Play felületén már elérhető, Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója által készített exkluzív interjúban.

A hét exkluzív kerekasztal-beszélgetésen különböző ágazatok kiemelkedő cégeinek kommunikációs vezetői – ilyen formában a pandémia kezdetete óta először – vitatják meg saját szektoruk legfontosabb tanulságait és kihívásait. Hogyan éledt újjá a kreativitás a járvány okozta lefagyást követően? Kinek szólt a túlélésről, kinek a lehetőségekről ez az időszak? Fontosabb lett a társadalmi felelősség? Változtak az ügyféligények? – ilyen és hasonló kérdésekre is választ kaphatnak a különleges videókból az érdeklődők, akiket a szakértők az eddig adott, illetve a jövőben adandó válaszokba, legjobb gyakorlatokba is beavatnak majd. Az FMCG, a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar legfontosabb szereplői mellett a pénzügyi szektor és a közlekedés képviselői is jelen lesznek, de az innováció szerepéről, valamint a marketingágazat legfontosabb kérdéseiről is első kézből értesülhetnek a nézők a Summit Play Kerekasztal rovatában.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Karácsonyi Signature PRO akció: két hónapig féláron

Karácsonyi Signature PRO akció: két hónapig féláron

Karácsony alkalmából ismét különleges akcióval kedveskedünk olvasóinknak: december 1-jén útnak indított kampányunk keretében fél áron adjuk a Signature PRO előfizetésünket, ráadásul két hónapra. Most még inkább megéri csatlakozni az előfizetők táborához, akik egyedi elemzésekben, máshol nem megtalálható online befektetői rendezvényekben, ingyenes konferenciabelépőkben, különleges tartalmakban részesülnek. És amit ígérhetünk régi és új előfizetőinknek is: folyamatosan fejlesztjük előfizetői tartalmainkat, formátumainkat, hamarosan újabb bejelentésekkel érkezünk.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×