eur:
395.06
usd:
367.89
bux:
0
2024. július 3. szerda Kornél, Soma
Two hand pointing to virtual artificial intelligence with cloud technology transformation and internet of thing .  Cloud technology management big data include business strategy , customer service.
Nyitókép: Dilok Klaisataporn/Getty Images

Bíró Balázs: a cél nem az, hogy a Deloitte legyen a legnagyobb, csak a legjobb

Június 1-től Bíró Balázs tölti be a Deloitte Magyarország vezérigazgatói pozícióját. A nemrég kinevezett új vezető az InfoRádiónak azt mondta, az a célja, hogy a vállalat a közeljövőben akvizíciókkal is erősíteni tudjon.

Bíró Balázs úgy véli, miután a vállat nemrégiben zárult pénzügyi éve – a vírushelyzet ellenére – a Deloitte harminc éves történelmének egyik legjobb éve lett, a lehető legjobb pillanatban veszi át a cég irányítását.

Az újdonsült vezérigazgató az InfoRádióban emlékeztetett, a Deloitte ma a világ legnagyobb digitális ügynöksége, így ő maga is erre szeretné tenni a hangsúlyt, tehát

a technológiai tanácsadásra, ugyanis itt látják a legnagyobb növekedési potenciált.

A cég elsősorban a digitális megoldásokra fókuszál, úgy mint adatelemzés, adatvizualizáció, adatmenedzsment, SAP salesforce, illetve a Cloud területe, sorolta a szakember, megjegyezve, az említettek sok tekintetből még számukra is új dolgok.

A Deloitte Magyarország stratégiájának fontos eleme ugyanakkor, hogy ne csak organikusan növekedjen, hanem akvizíciókkal is erősödni tudjon. Bíró Balázs az InfoRádió érdeklődésére hozzátette, az elmúlt pár hónapban az új vezetéssel áttekintették a vállalat eddigi stratégiáját, és ennek folytatása mellett döntöttek Ez röviden úgy foglalható össze, hogy a Deloitte Magyarországon is az első számú tanácsadó cég legyen, hasonlóan mint már globálisan.

„Célunk nem az, hogy mi legyünk a legnagyobb cég itthon, csak egyszerűen a legjobb.”

Amennyiben ezt megvalósul, az magával fogja hozni a méretett is – tette hozzá.

Az akvizíciókkal kapcsolatban megismételte, a legizgalmasabb terület momentán a technológiai tanácsadás, amire már az utóbbi években is sok energiát fordítottak, több csapatot átvéve versenytársaiktól. Mint mondta, vállalati tőketranzakciókra és M&A-re specializált partnerként számára ez a legizgalmasabb terület, így aztán jelenleg is több társaságot vizsgálnak – úgymond „sok vasat tartanak a tűzben párhuzamosan” a már említett – SAP salesforce, adatmenedzsment, adatvizualizáció és adatelemzés – területeken.

„A lényeg, hogy innovatív és energikus csapatok legyenek” – tette hozzá végül Bíró Balázs, aki szerint ebben az évben a Deloitte Magyarország biztos, hogy egy-két újabb céltársasággal fog bűvölni.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.03. szerda, 18:00
Giró-Szász András
politikai tanácsadó
Járatkésés esetén fizet a biztosító? Vigyázz, van egy csavar a történetben

Járatkésés esetén fizet a biztosító? Vigyázz, van egy csavar a történetben

Felpörgött a nyaralási szezon, ez jól látszik az utasbiztosításokon is - közölte saját adatai alapján a Netrisk. Júniusban az utasbiztosítások átlagdíja 11 800 forint volt. A legtöbben olaszországi és horvátországi utazásra kötöttek biztosítást, de az idén látszik a foci-Eb hatása is. 2024-ben a tavalyihoz képest előretörtek a repülős utak, itt pedig az akár 10-20 órás járatkésések miatt még nagyobb szerepet kapnak a jól megválasztott utasbiztosítások. A kártérítéshez azonban fontos, hogy a biztosítás az indulástól egészen a hazaérkezésig tartson, és az sem mindegy, hány órás késés esetén térít az adott társaság, ezért érdemes összehasonlítani az elérhető ajánlatokat - közölte a társaság.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×