Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 6. szombat Miklós
Termékek házhozszállításához használt teherautók sorakoznak a vasárnap zárva tartó bécsi úti Tesco áruháznál Budapesten 2015. március 22-én.
Nyitókép: MTI/Mohai Balázs

Magyarországon további fejlesztéseket tervez a Tesco

Szó sincs kivonulásról. Elsősorban a kényelmi szolgáltatások és a hipermarketek fejlesztésére koncentrálnak.

A Tesco elkötelezett Magyarország iránt, nem tervezzük, hogy kivonuljunk, az itteni operáció jól teljesít, és további fejlesztések várhatók - mondta a Portfoliónak Matt Simister, a vállalat közép-európai vezérigazgatója azt követően, hogy bejelentették, kivonul Lengyelországból a vállalat. A lengyel és a magyar leányok közt alapvető különbség volt abban, hogy az előbbi veszteséget termelt, csak a 2019/2020-as pénzügyi évben 1,37 milliárd zloty forgalom mellett 24 millió font veszteséget voltak kénytelenek elkönyvelni.

A Tesco egyébként azzal indokolta a lépést, hogy az értékesítésből befolyt összeget vállalati fejlesztésekre fordítva több figyelmet szentelhetnek a régió más országaiban működő jobb megtérülést biztosító piacaira.

Matt Simister a lapnak az eddigi fejlesztések között említette, 2009-2018 között mintegy 180 milliárd forint értékben ruháztak be Magyarországon, és többek között egy új szolgáltatóközpontot nyitottak Budapesten és egy regionális logisztikai központot Polgáron. Emellett elindult a Shell-Tesco kényelmi program, és újabb városokat kapcsoltak be Tesco online szolgáltatásba.

A várható további fejlesztésekről szólva elmondta, hogy az internetes kereskedelem okozta változásokhoz igazítják más értékesítési csatornák fejlesztéseit, ezért a kényelmi szolgáltatások - mint a kiszállítás és a Shell-Tesco program - mellett elsősorban a hipermarketeket fejlesztik. A vezérigazgató szerint egyébként az elmúlt két hónapban megduplázták az online kapacitásaikat a régióban.

Címlapról ajánljuk

Varga G. Gábor: még egy olyat, mint az azerbajdzsáni repülőgép szerencsétlensége volt, nem engedhet meg magának a légi közlekedés

Az orosz-ukrán háború az elmúlt három és fél évben jóformán az egész világon megváltoztatta a légi közlekedést, hiszen Ukrajna felett tilos civil gépekkel repülni, Oroszország légterét pedig a kölcsönös szankciók miatt számos légitársaság nem használhatja. Ez mindent átalakított: az útvonalakat, a menetrendeket és az árakat is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Sugárzásveszélyre figyelmeztetnek Csernobilban, puccsot szerveznek Moszkvában - Háborús híreink Ukrajnáról szombaton

Sugárzásveszélyre figyelmeztetnek Csernobilban, puccsot szerveznek Moszkvában - Háborús híreink Ukrajnáról szombaton

A Nemzetközi Atomenergia-ügynökség (NAÜ) friss jelentése szerint megrongálódott a csernobili szarkofág a februári dróntámadást követően, így nem tudja ellátni elsődleges biztosági feladatát, vagyis a sugárzás megakadályozását. Bassár el-Aszad bukott szíriai diktátor egykori hívei szervezkednek Moszkvából, a céljuk, hogy felkeléseket szítsanak az új kormány ellen, és visszaszerezzék elvesztett befolyásukat. Állítólag már 50 ezernél is több harcost számlál a mozgalom. Oroszország tengeri blokáddal válaszolhat az ukrán kikötőkből induló áruszállítmányokra az orosz tartályhajókat ért ukrán dróntámadások után. Ez az akció azonban sok veszélyt rejt: Moszkva pontosan a növekvő veszteségek miatt vonult vissz a Fekete-tengerről.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×