Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 27. szombat János

Élet-halál harc dúl az ásványvízért, ha süt a nap

A boltok tudják, mi kell a népnek, ha meleg van: ásványvíz, sör, üdítő, jégkrém.

Háromszor annyi ásványvizet is eladnak a kánikulában a magyarországi áruházláncok, mint egy átlagos hőmérsékletű napon - olvasható a Világgazdaság keddi számában.

A lap kiskereskedelmi körképéből, amely a CBA, a Spar, az Auchan és a Tesco tájékoztatásán alapul, az is kiderül, hogy

sörből, üdítőből és jégkrémből is lényegesen többet vásárolnak az emberek a meleg nyári napokon.

A CBA kommunikációs igazgatója elmondta azt is, hogy a meleg nyári napokon némileg megváltoznak a vásárlási szokások is. Napközben kevesebben keresik fel az üzleteket, a többség a reggeli és az esti órákra időzíti a bevásárlást.

A Spar kommunikációs vezetője az Auchan kommunikációs menedzserével egybehangzóan az mondta, hogy áruházaikban

egyre kelendőbbek a minőségi sörök.

A Tesco sajtóosztálya arról számolt be, hogy a hőmérséklet emelkedése mellett, a napsütéses órák száma is hatással van az eladásokra: meleg, fülledt, de felhős időben kevesebben vásárolnak ásványvizet.

Címlapról ajánljuk
Túlélte az első vihart az örökös válságország

Túlélte az első vihart az örökös válságország

Argentína 2025-ben átfogó gazdaságpolitikai irányváltást hajtott végre: Javier Milei elnök a korábbi államközpontú modellről egy piacalapú rendszerre helyezte át a gazdaság intézményeit. Az intézkedésekkel az elnök a fiskális fegyelem megteremtését, a tartósan magas infláció letörését és a tőke- és árfolyamkorlátok fokozatos feloldását célozta. Ahogy egy ilyen mértékű reform esetén az várható volt, az évet nagy sikerek és kudarcok váltakozása jellemezte, a viszonylagos stabilitást pedig csak az Egyesült Államok politikai és pénzügyi támogatása és Milei október végi választási győzelme hozta el.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×