eur:
402.92
usd:
372.48
bux:
0
2025. április 1. kedd Hugó

Élet-halál harc dúl az ásványvízért, ha süt a nap

A boltok tudják, mi kell a népnek, ha meleg van: ásványvíz, sör, üdítő, jégkrém.

Háromszor annyi ásványvizet is eladnak a kánikulában a magyarországi áruházláncok, mint egy átlagos hőmérsékletű napon - olvasható a Világgazdaság keddi számában.

A lap kiskereskedelmi körképéből, amely a CBA, a Spar, az Auchan és a Tesco tájékoztatásán alapul, az is kiderül, hogy

sörből, üdítőből és jégkrémből is lényegesen többet vásárolnak az emberek a meleg nyári napokon.

A CBA kommunikációs igazgatója elmondta azt is, hogy a meleg nyári napokon némileg megváltoznak a vásárlási szokások is. Napközben kevesebben keresik fel az üzleteket, a többség a reggeli és az esti órákra időzíti a bevásárlást.

A Spar kommunikációs vezetője az Auchan kommunikációs menedzserével egybehangzóan az mondta, hogy áruházaikban

egyre kelendőbbek a minőségi sörök.

A Tesco sajtóosztálya arról számolt be, hogy a hőmérséklet emelkedése mellett, a napsütéses órák száma is hatással van az eladásokra: meleg, fülledt, de felhős időben kevesebben vásárolnak ásványvizet.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.04.01. kedd, 18:00
Csicsmann László
Közel-Kelet szakértő, a Budapesti Corvinus Egyetem tanára
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×