A Mol kiemelt töltőállomásain üzemelő 120 Fresh Corner után Budapest belvárosában megnyílt a vállalat első önálló Fresh Corner kávézója.
A Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője közölte: a cég 2030-ig meghirdetett üzleti stratégiájában a petrolkémia és a kiskereskedelem területére fókuszál.
„Fontos, hogy a sok vásárlónk számára egyre többet nyújtsunk. Ma már sokkal többek vagyunk, mint egy üzemanyag-forgalmazó cég” - emelte ki Orosz András, hozzátéve, hogy sokkal több szolgáltatást kínalnak, magasabb szinten, az igényeket kielégítve.
A Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője közölte: a töltőállomások szolgáltatási köre is bővül a jövőben.
A Mol a régióban eddig 555 Fresh Corner egységet nyitott, ahol az üzemanyagok mellett kávét és helyi igényekre szabott szendvicseket, péksüteményeket kínálnak a vásárlóknak.
A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztói szolgáltatások üzletág csoportszinten történetének legjobb eredményével, 192 millió dollárral (50,2 milliárd forinttal) zárta az idei első félévet, ami 28 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.