eur:
401.84
usd:
357.15
bux:
96357.96
2025. május 19. hétfő Ivó, Milán
Így használják a netet a cégek

Így használják a netet a cégek

A kis- és középvállalkozások többségének már van internetkapcsolata és minden másodiknak van saját honlapja is - derült ki az Invitel kutatásából. A társaság marketingigazgatója azt mondta: profiltól függően változó, de egyre több vállalkozás választja a közösségi oldalakat, azaz inkább itt készít saját profilt, és ezen a felületen keresztül kommunikál.

Az Invitel által megkérdezett kis- és középvállalkozások több mint felének van már céges honlapja. A nemmel válaszolók 5 százaléka dolgozik a saját weboldal elindításán, egyharmaduk viszont szükségtelennek vagy megoldhatatlannak látja ezt.

Iski István, az Invitel marketingigazgatója elmondta: egyre több cégnek van profiloldala a közösségi médiában, főként a Facebookon, és ezen keresztül is kommunikál a vevőivel. A YouTube, a LinkedIn és az Instagram használóinak aránya 14, 11 és 8 százalék.

Egyre több olyan cég is van, amely honlapot már nem is hoz létre, csak Facebook-profiloldalt – tette hozzá.

Egy vendéglátóhely inkább a Facebookot használja, mert az hatékonyabb, míg egy webshopot is üzemeltető vállalatnál a céges honlapra is építenek – említett példákat a marketingigazgató.

A cégformák közül az egyéni vállalkozásoknál a legalacsonyabb a korszerű marketing eszközök aránya a kutatás szerint. A cégméret esetében hasonlóak az adatok: kisebb cégek ritkábban építenek az online kommunikációra.

KAPCSOLÓDÓ HANG

VIDEÓAJÁNLÓ
Címlapról ajánljuk
A Fidesz rákapcsol, erőt mutat, berúgja a kampánymotort – elemzők a Harcosok Klubjáról

A Fidesz rákapcsol, erőt mutat, berúgja a kampánymotort – elemzők a Harcosok Klubjáról

Rotyis Bálint, a Nézőpont Intézet elemzője szerint a Fidesz továbbra is egy nagyon innovatív párt, amely profi módon reagál az új kihívásokra, így még komolyabb viták várhatók az online térben is. Zsolt Péter, a Méltányosság Politikaelemző Központ kutatási igazgatója szerint viszont egy trollhadsereg akkor működik jól, ha egy párt felfelé ível népszerűségben, elismertségben, ráadásul a harcra való felhívás szembemegy a békepárti narratívával.

Hogyan állt elő ekkora fordulat a romániai elnökválasztáson? - Szakértői elemzés

Példátlan mozgósításra került sor az elnökválasztás két fordulója között Romániában, ez vezetett ahhoz, hogy Nicușor Dan független jelölt, az RMDSZ által is támogatott bukaresti főpolgármester magabiztos győzelmet aratott - mondta az InfoRádióban Szilágyi Mátyás, a Magyar Külügyi Intézet vezető kutatója.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.05.19. hétfő, 18:00
Szakáli István Loránd
az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány stratégiai igazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×