„Látjuk, hogy változik a piac. Amerikában már minden kutatás szerint a fiatal, 25-34 év közötti korosztály több mint 70 százaléka csak interneten nézi a tévét, nem is kér kábeltévét. Magyarországon is azt látjuk, hogy egyre többen mondják le a kábeltévé-előfizetésüket. A fiatal generáció, közelről látjuk, mert a cégünk átlagéletkora elég alacsony, nem is kapcsolják be a kábeltévét, hanem mobil, myTV vagy ahhoz hasonló szolgáltatásokat használnak. Ez az új, olyan generáció, amelyik abban nő fel, hogy nem a nappaliban nézi a tévét, hanem bárhol, a mi elsődleges célcsoportunk” - emelte ki a Telenor Magyarország digitális szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
Aleksandra Banovic hozzátette: „három éve, amikor elkezdtük, csak tizennégy csatorna és több ezer videó volt a kínálatunkban, azt tapasztaltuk, hogy a magyar piac igényli, hogy legyen csatornakínálat, ezért januárban bővítettük, már 50 csatorna érhető el. A videó még nem annyira elterjedt az előfizetők körében.”
„Jelenleg több mint százezer előfizetőnk van, a következő két évben szeretnénk jelentősen nőni, és nem titkolt szándékunk, hogy ezt, a Telenor-csoporton belüli legjobb mobiltévé-alkalmazást európai és ázsiai országokba is kiterjesszük” - hangsúlyozta a Telenor Magyarország digitális szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.