A hatóság szóvivője az InfoRádióban elmondta: azt vizsgálják, hogy a szerződésekbe - a szolgáltatók által beépített - kötbér-rendszer arányos-e azzal a kedvezménnyel, amelyet az ügyfeleknek kínál a társaság.
Márton György hangsúlyozta: a Nemzeti Hírközlési Hatóság automatikusan ellenőrzi az öt jelentős piaci részesedéssel rendelkező vezetékes szolgáltató hűségnyilatkozatát.
A szóvivő hozzátette: várhatóan két-három hónap múlva hozzák meg a határozatot, így leghamarabb nyár végén, ősz elején változhatnak a vezetékestelefon-hálózatból való kilépést megkönnyítő folyamatok.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság közleménye szerint a fogyasztók indokolatlan megkülönböztetésének minősül, ha a határozott idejű szerződés felmondását a szolgáltató egyoldalúan kikötött, a szerződés teljesítése során nyújtott kedvezményekkel, illetve a teljesítésre fordított költségekkel nem arányos és nem indokolt feltételekhez köti.
Ingyenes készpénzfelvételi korlát - jött egy változtatási javaslat