A versenyhivatal közleménye szerint a Pannon 2006 első negyedévében egyes reklámjaiban elhallgatta, hogy a fogyasztó új számlás előfizetés vásárlásakor csak kétéves hűségnyilatkozat megtétele esetén vehet részt az adatkártyát ingyenesen kínáló akcióban.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nem fogadta el a Pannon védekezését, miszerint a vállalkozás azért nem tett említést reklámjaiban a kétéves hűségnyilatkozatról, mert a fogyasztók ismerik a piaci gyakorlatot.
A vizsgált reklámokból a fogyasztó nem következtethetett arra, hogy ha új számlás előfizetés révén akar hozzájutni nulla forintért egy adatkártyához, akkor ehhez két évre szóló hűségnyilatkozatot is kell tennie - szögezte le a GVH.
A bírság összegének megállapításakor a versenyhivatal tekintettel volt arra, hogy az elmúlt években több alkalommal tisztességtelenül befolyásolta a cég a fogyasztókat.
Sós Csaba: ilyenre emberemlékezet óta nem volt példa olimpián