Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

A Ferrarit 50 ezer euróra büntették a boxutcában történt baleset miatt

A versenyfelügyelők döntése alapján a Ferrarinak 50 ezer eurót kell fizetnie, mivel a boxutcában Kimi Räikkönen a csapat hibájából elütötte egyik szerelőjét vasárnap a Forma-1-es Bahreini Nagydíjon.

A finn pilóta második kiállásánál tévesen kapott zöld jelzést, amire ő azonnal elindult, ám a bal hátsó kerekét akkorra még nem cserélték le, s a versenyző áthajtott a gumit levenni próbáló szerelőn. Räikkönennek ezt követően azonnal szóltak, hogy álljon meg, a versenyt pedig a - harmadik helyről - fel kellett adnia.

Az olasz istálló tájékoztatása szerint a szerelőnek eltört a szárkapocscsontja és a sípcsontja is a balesetben.

A bahreini futamot Räikkönen csapattársa, Sebastian Vettel nyerte a mercedeses Valtteri Bottas és Lewis Hamilton előtt.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2020. október 31. 15:13
2018. május 26. 16:12
×
×
×
×