eur:
402.77
usd:
349.32
bux:
98560.68
2025. június 20. péntek Rafael
Nyitókép: Unsplash

Újfajta ügyintézéssel könnyítik az autósok dolgát

Új ügyfélkapcsolati csatornát nyitott az e-matricával és pótdíjjal kapcsolatos ügyintézéshez a NÚSZ Zrt., számos ügytípusban van lehetőség videós ügyintézésre, ezzel időt takarítva meg az ügyfeleknek.

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) ügyfelei igényeihez igazítva kezdte el átalakítani ügyfélszolgálati tevékenységét még tavaly nyáron - írja sajtóközleményében a vállalat. A folyamat során a személyes ügyintézés helyett a sokkal inkább idő- és energiatakarékos elektronikus megoldásokra helyezi a hangsúlyt a társaság.

Bozóky Alex, a NÚSZ Zrt. vezérigazgatója úgy összegezte az első eredményeket, hogy: "A tesztüzem a tavalyi év végén indult, és az első hat hónap tapasztalatai kifejezetten pozitívak. Az ügyfelek örülnek a lehetőségnek és élnek is vele, amit az ügyfélelégedettségi szint (4,83/5) is alátámaszt." Azt is hozzátette: "Anélkül, hogy hivatalosan meghirdettük volna a lehetőséget, több mint 4 és félezer megkeresést kaptunk a nemzetiutdij.hu oldalunkon keresztül elérhető új ügyfélkapcsolati csatornánkon fél év alatt, a rekord hívásszám napi 88 volt."

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. videós ügyfélszolgálata a nemzetiutdij.hu oldalon a "Videóhívás" gombra kattintva érhető el hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között, magyar nyelven.

Az új megoldással akár külföldről is könnyebben, gyorsabban, gördülékenyebben lehet ügyeket intézni a társaságnál.

A videós ügyfélszolgálat igénybevételéhez olyan eszközre van szükség, amely képes a videóhívásra: rendelkezik kamerával, hangszóróval és mikrofonnal. A társaság az eddigi tapasztalatok alapján a mobiltelefon helyett a számítógép, laptop használatát javasolja, mivel az ügyintézés során be kell mutatni a személyes- és járműadatok megerősítéséhez szükséges dokumentumokat, és ezt könnyebben, kényelmesebben lehet megtenni ezen eszközök használata mellett.

A videós ügyintézési csatornán lehetőség van

  • e-matrica másik járműre történő átírására (pl: gépjármű eladása/vétele esetén),
  • a vásárlás során tévesen rögzített rendszám/felségjel javítására (maximum 3 karakter erejéig),
  • pótdíjkedvezmények igénybe vételére, mint a pótdíj éves országos ematricával történő kiváltására vagy pótdíjmaximalizálási kérelem benyújtására,
  • téves detektálással, esetleg e-matrica-igazolással kapcsolatos ügyintézésre,
  • továbbá részletfizetési kérelem benyújtására.

Az online felületen közvetlenül lehetőség van az esetleges ügyintézési díj és a pótdíj befizetésére is, bankkártyával, biztonságos banki felületen keresztül.

Címlapról ajánljuk

Magyarics Tamás: nehéz helyzetben Donald Trump, fontos döntést kell meghoznia

Donald Trump két héten belül dönt arról, hogy megtámadja-e Iránt, vagy sem – közölte a Fehér Ház szóvivője. Magyarics Tamás külpolitikai szakértő, az Eötvös Loránd Tudományegyetem emeritus professzora szerint az amerikai elnöknek bel- és geolpolitikai, valamint energiaellátási szempontokat is mérlegelnie kell a beavatkozás kapcsán.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.06.23. hétfő, 18:00
Karácsony Gergely
Budapest főpolgármestere
Trump végső határidőt adott Iránnak, nukleáris katasztrófa fenyeget – Pénteki percről percre híreink az Irán-Izrael háborúról

Trump végső határidőt adott Iránnak, nukleáris katasztrófa fenyeget – Pénteki percről percre híreink az Irán-Izrael háborúról

A Fehér Ház június 19-én jelentette be, hogy Donald Trump hamarosan döntést hoz arról, hogy az Egyesült Államok mit lép Iránnal kapcsolatban. Karline Leavitt szóvivő annyit konkretizált, hogy legkésőbb két hét múlva minden kiderül, eddig dönt az amerikai elnök a beavatkozásról. Dmitrij Medvegyev 2008 és 2012 között volt Oroszország első embere, és máig befolyásos szerepelőként jelenik meg a médiában. Ezúttal a Jeruzsálem és Teherán között zajló háborút értékelte, elsősorban abból a szempontból, hogy milyen következményekkel járhat az izraeli légierő bombázása.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×