eur:
407.43
usd:
380.14
bux:
76250.51
2024. november 9. szombat Tivadar
Nyitókép: pixabay

Ádáz harc kezdődött a koronavírusos megjelenésekkel kapcsolatban

Sokan nyerészkednek a fertőzéssel kapcsolatos álhírek vagy túlárazott termékek által.

Komolyabban veszi a koronavírus (COVID-19) terjedésével kapcsolatba hozható fizetett tartalmak moderációját a Facebook. A cég szóvivője a Business Insidernek elmondta: mostantól minden hirdetést és hirdetőt blokkol, mely gyógymódot ígér, illetve olyan információkat közlő tartalmakra mutat, melyet kifejezetten megtévesztő és pánikkeltő céllal hoztak létre - írta a hwsw.hu.

A koronavírus terjedése nyomán az álhírek és hirdetések megjelenésén kívül például több olyan adok/veszek csoport is létrejött már, mely a vírus elleni védekezés egyik fő eszközét, a szájmaszkot kínálja nagy tételben.

A nyerészkedők ellen fellépnek más platformok is. Az Amazon például a napokban körlevélben értesítette az érintett partnereket arról, hogy minden olyan hirdetést és eladói profilt töröl, mely szokatlanul magas extra profittal kínál védőfelszerelést, így elsősorban szájmaszkot a vásárlóknak.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk

Orbán Viktor ismertette a budapesti deklarációt: mi Európát fogjuk naggyá tenni

Ursula von der Leyennel, az Európai Bizottság elnökével és Charles Michellel, az Európai Tanács elnökével tartott közös sajtótájékoztatót a miniszterelnök az Európai Unió állam- és kormányfőinek budapesti informális ülése után.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.11. hétfő, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×