Több száz felháborodott nő tiltakozott a Renault-nál az új Twingo reklámkampánya miatt. A francia kisautó igen népszerű Hollandiában, ahol szeptembertől kapható az új modell.
Ennek alkalmából a cég 30 ezer levelet küldött szét az országban. Mindegyiknek a címzettje nő volt, akit az "ismeretlen imádó" "kedvesemnek" szólított, reményét fejezte ki, hogy hamarosan találkozhatnak egy italra. A kézzel írottnak tűnő levél aláírása: "Nagy szeretettel - M".
A Renault név sehol nem szerepelt a levélben, s bár a Twingóra tettek néhány utalást - például szerepelt rajta az autó fényképe -, a címzetteknek nem esett le a tantusz.
A cég most újabb 30 ezer levelet kénytelen postázni - ezúttal bocsánatkéréssel.
A címzettek vagy Twingo-tulajdonosok, akiket a cég abban a reményben keresett meg, hogy újra cserélik régi autójukat, vagy olyanok, akiknek a címét és nevét levelezőlistákról szerezték meg.
A Renault amszterdami irodáját eddig ötszáz dühös címzett hívta fel. Sokuknál családi botrányt okozott a levél - a partnerük elhitte, hogy titkos imádójuk van -, mások napokig nem tudtak aludni, mert azon törték a fejüket, ki lehet a titkos imádójuk.
"A Renault névnek valóban szerepelnie kellett volna a levélben, legalább aláírásként" - ismerte be Ike den Haijer, a cég hollandiai szóvivője, aki hozzátette: nagyon sajnálják, ami történt, ráadásul a kampány sem érte el a kívánt hatást.
A címzettek csak akkor jöhettek rá, hogy a Renault a feladó, ha megnézték - és felismerték - a cég címét a borítékon.
Árvízhelyzet a Dunakanyarban és a fővárosban: elfogyott a római-partiak türelme