eur:
408.18
usd:
387.72
bux:
77771.12
2024. november 17. vasárnap Gergő, Hortenzia
A Wizz Air légitársaság utasszállító repülőgépe leszálláshoz készül a Debrecen Nemzetközi Repülőtérre 2023. január 10-én. Ezen a napon a légitársaság pilótái gyakorló repüléseket végeztek a légikikötőnél.
Nyitókép: MTI/Czeglédi Zsolt

Egy Wizz Air-gépnek meggyűlt a baja a debreceni köddel

Akkora köd lepte el Debrecent, hogy nem tudott landolni a Wizz Air vasárnapi, Londonból induló járata a város repülőterén.

A gép egy ideig körözött a város felett, majd Budapest felé vette az irányt - írja a blikk.hu.

A lap a Flightradar24 repülési portál adataira hivatkozva azt írja, hogy a W92702-es számú járat elindult ugyan az angliai Luton repteréről, azonban a köd miatt Budapesten szállt le.

Az információt vasárnap délután Radó András, a Wizz Air szóvivője is megerősítette. Nem minden reptéren van beépítve az ILS műszeres leszállítórendszer, ami ilyen sűrű ködben segíti a pilótákat. Az utasok pár órás késéssel, de hazajutottak, buszok vitték őket végül Budapestről Debrecenbe - közölte a szóvivő.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.18. hétfő, 18:00
Schmidt Mária
Széchenyi-díjas történész, a Terror Háza Múzeum főigazgatója
Rengeteg kínai tőke áramlik Magyarországra, és éppen ez lehet az egyik fő kihívás Trump elnöksége idején

Rengeteg kínai tőke áramlik Magyarországra, és éppen ez lehet az egyik fő kihívás Trump elnöksége idején

2022-től 2024. szeptemberéig Magyarországra áramlott az összes kínai külföldi működőtőke több mint negyede, ami az európai kontinenst vette célba, és ezzel igyekszik a magyar kormány megtámogatni a recesszió-sújtotta gazdaságot – mutat rá vasárnapi körképében a Financial Times. A cikk egyik fő üzenete az, hogy a sok kínai tőkéből adódhat a nagy politikai mutatvány, hogy hogyan egyensúlyozzon az Orbán-kormány a kínai és az amerikai érdekek mentén, és közben a már bejelentett nagy autóipari beruházások lendületet is adjanak az EU-pénzek korlátozottsága miatt is szenvedő magyar gazdaságnak.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×