Infostart.hu
eur:
398.34
usd:
344.15
bux:
101786.08
2025. augusztus 6. szerda Berta, Bettina

A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon

Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny, a Sneakerness Budapesten, ami november 2. és 3. között kerül megrendezésre a Millenárison. Olyan fiatal tehetségek jelentkezését várják, akik szívesen megváltanák a reklám- és marketingszakmába való belépőjüket – akár két cipővásárlás között.

A Sneakerness fesztivált tavaly rendezték meg első alkalommal Magyarországon, amire akkor hatezren voltak kíváncsiak. Ugyanakkor az előző évi eredmények nemcsak a sneakerfesztivál sikerét igazolták, hanem a Lounge Group SneakPeek nevű aktivitásáét is, amivel a reklámügynökség a jövő kreatívjainak felkutatását tűzte ki célul a sneaker közösség berkein belül.

“Tavaly már beigazolódott, hogy a Sneakerness és a SneakPeek remek lehetőség arra, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltsük a reklámszakma iránt, ami világszinten küzd az utánpótlás hiányával. Ráadásul, a sneakerkultúra és a kommunikációs iparág között tényleg rengeteg hasonlóság fedezhető fel. Erre pedig igyekeztünk rávilágítani az idei feladattal is, amit a Seikóval közösen alkottunk meg” – mondta Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója.

Azt, hogy a kreatív szakemberek és a sneaker közösség tagjai jól megférnek egymás mellett a szakmai zsűri is szemlélteti, ahol a kommunikációs iparág képviselői mellett helyet kapott a Sneakerness Budapest főszervezője, Trunk Tomi, valamit a Culture Kicks alapítója, Chase Young is.

A versenyzőket számos nyeremény is várja: az első három helyezés összesen 600 ezer forint értékű Seiko-utalványt, míg a különdíj Sordeo merch szettet ér. A szakmai díjat elnyerő pályázók pedig egy-egy gyakornoki vagy junior pozícióval gazdagodhatnak a Lounge Group kreatív vagy a Seiko marketingcsapatában.

Jelentkezni 2024. október 27-ig a www.sneakpeek.lounge.hu oldalon lehet.

Címlapról ajánljuk

Tüzérségi támadás érte a német Bürgergeldet

A feltétel nélküli alapjövedelem a korábbi Scholz-kormány egyik legjelentősebb szociális jellegű döntése volt. A korábbi Hartz IV. támogatás "utódaként" jött létre a rászorultak segítésére hivatott "Bürgergeld", mostanra azonban kiderült, hogy túl sokba kerül.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.08.06. szerda, 18:00
Szécsényi Gábor
Az Autó című autós magazin főszerkesztője
Kijött a hét egyik legfontosabb adata - Esett Amerika

Kijött a hét egyik legfontosabb adata - Esett Amerika

Tegnap meredek felpattanást láthattunk az amerikai tőzsdéken a pénteki leolvadást követően, ez a két nap jól mutatja, hogy vélhetően mi vár ránk a következő hetekben: a korábbi hónapokban látottnál magasabb volatilitásra lehet számítani a piacokon, amíg a várható kamatcsökkentés hatása és a gyenge gazdasági kilátások között lavíroznak a befektetők. Ami a mai napot illeti, a kedvező hangulatú ázsiai kereskedést követően Európában is emelkedést láthattunk, a magyar tőzsdén sincs hiány izgalmakból, hiszen az erős második negyedéves gyorsjelentést követően bár nincs nagy ugrás az OTP árfolyamában, de így is új történelmi csúcsra került a részvény. Komoly ralit láthatunk viszont a Duna House részvényénél, már több mint 6 százalékkal került feljebb az árfolyam. A vártnál rosszabb lett viszont az amerikai ISM szolgáltatószektori beszerzésimenedzser-indexe, aminek hatására csökkent a lelkesedés az amerikai tőzsdéken, az arany pedig ismét emelkedni kezdett. A kereskedés végén esést jeleztek a vezető amerikai indexek.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×