Infostart.hu
eur:
389
usd:
330.96
bux:
0
2025. december 26. péntek István
Forgalmi dugó az M1 autópálya feletti átvezető hídon Tata határában 2013. augusztus 9-én. Egy Győr felé haladó kamion átszakította az M1-es két pályáját elválasztó szalagkorlátot, áttért a szemben lévő sávba, majd ott fejtetőre állt. A járműbe belerohant egy Budapest felé haladó kisebb tehergépkocsi, egy másik sofőr pedig a kormányát elrántva az árokba hajtott. A balesetben a teherautók vezetői sérültek meg, őket kórházba szállították. A háttérben villámlás.
Nyitókép: MTI/Lakatos Péter

Ismét hatalmas baleset az M1-esen - fotók

Hét jármű karambolozott az M1-es autópályán hétfőn Biatorbágy térségében, a Hegyeshalom felé vezető oldalon, emiatt a sztrádán torlódásra kell számítani .

A baleset a 18-as kilométernél történt, a műszaki mentést a törökbálinti hivatásos és a biatorbágyi önkéntes tűzoltók végzik - közölte a katasztrófavédelem.

Az Útinform tájékoztatása szerint azoknak, akik az M0-s autóútról hajtanak fel az M1-es autópályára Hegyeshalom felé, már a felhajtóágon torlódásra kell számítaniuk.

A biatorbágyi tűzoltók azt írják: "a leállósávba toltuk a járműveket, így további akadályt nem képeznek".

Sokan kerülnek az 1-es főút felé, így már ott is jelentősebb a torlódás. Ide kattintva megnézheti térképen is a forgalmat.

Térképen a pontos helyszín:

Fotónk egy korábbi balesetkor készült.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
Mi köze a Golf-áramlatnak egy ország nemzetbiztonságához? – A homokba dugják a fejüket a döntéshozók

Mi köze a Golf-áramlatnak egy ország nemzetbiztonságához? – A homokba dugják a fejüket a döntéshozók

Éghajlati billenőelemek, billenőpontok, fordulópontok – olyan fogalmak, amelyekkel egyre többször találkozhatunk ismeretterjesztő és tudományos szakcikkekben is, de a politikusok és a döntéshozók figyelmét nemigen kelti fel, hiszen elintézik azzal a profán kiszólással, hogy „köztudott, hogy az időjárás változik”. Pedig a legújabb kutatások azt mutatják, hogy a globális felmelegedés jelenlegi szintje mellett már "lehetséges" kockázatos fordulópontok bekövetkezte, és a párizsi klímamegállapodás 1,5 és 2°C közötti felmelegedési tartományán belül azok "valószínűsíthetővé" válhatnak, megkérdőjelezve azt a korábban elfogadott elképzelést, hogy az éghajlati fordulópontokat alacsony felmelegedés esetén kis valószínűséggel lépjük át. Kétrészes cikksorozatunk első részében ezen fordulópontok bekövetkeztének természeti hatásait mutattuk be, ebben a cikkben pedig a klímaváltozást érdemben kezelő politikai, gazdasági fellépés lehetőségeit vizsgáljuk meg.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×