eur:
411.18
usd:
392.1
bux:
79551.8
2024. november 25. hétfő Katalin
Az M0-ás autóút M1 és M7 közötti szakasza 2013. december 15-én. Az M0 déli szektorához tartozó, eddig a kétpályásításból kimaradt, mintegy három kilométeres szakaszának megépítésére írt ki nyílt közbeszerzést a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. A háromsávúsítást eredetileg a szakasz mellett lévő Tópark beruházója, a Walker and Williams Group vállalta, de a vegyes ingatlanfejlesztés csődbe ment.
Nyitókép: MTI/Beliczay László

Tovább kell várni az M0-s befejezésére

Eredménytelen lett a 8 kilométeres szakaszra kiírt tender.

Egy érvénytelen ajánlat érkezett az M0-s autóút északi szektorának a 11-es számú főút és a 10-es számú főút közötti szakasz tervezésére kiírt pályázaton, így eredménytelennek nyilvánította a közbeszerzést az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. – írta a Napi.hu az uniós közbeszerzési közlöny alapján.

A felhívásra egyedül az UNITEF'83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt. jelentkezett. A NIF a közbeszerzési törvénynek arra a passzusára hivatkozott, amely szerint az ajánlatkérő érvénytelennek nyilváníthatja az ajánlatot, ha az ajánlattevő nem felel meg a szerződés teljesítéséhez szükséges alkalmassági követelményeknek, vagy nem igazolta megfelelően a követelményeknek való megfelelést.

A 8 kilométeres szakaszon az út 2x2 sávos és leállósávos osztott pályás lenne. Egy 2 kilométeres és egy 3,2 kilométeres szakasz alagútban futna. A tervezési szakasz végén az M0 a távlati M10 Budapest-Kesztölc szakasz Üröm-Solymár között tervezett részéhez csatlakozik külön szintben.

Az M0 befejezése északi szakaszának megépítése az 1990-es évek óta húzódik – emlékeztet a portál.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×