A munkálatok a Budapest és Győr közötti szakaszt érintik. Először állapotfelmérés készül, ez alapján születik döntés a szükséges munkálatokról. A részletek még nem ismertek, de az biztos, hogy a szakasz kétszer három sávosra bővül, plusz leállósávval - mondta az InfoRádió kérdésére Kiss Boglárka.
Az M0-ás és Tata közötti szakasz bővítésére már van környezetvédelmi engedélye a NIF Zrt.-nek,
ez egyszerre két szakaszban történik majd, először Budapest és Tatabánya között. Most a tervezési előkészületek tartanak, az első szakaszra vonatkozó ajánlati felhívás kiírása április 13-án megjelent.
A szóvivő szerint, amennyiben ez eredményesen zárul, akkor utána írja ki a kivitelezési munkálatokra vonatkozó közbeszerzést a NIF. A projekt ütemezéséről részleteket még nem tudott mondani, mert sok minden módosíthatja a dátumokat.
Ez egy olyan útvonal, ahol igen sok felületi probléma van az útburkolaton, rengeteg a repedés és a kátyú. Kiss Boglárka ezzel összefüggésben azt mondta: ilyen munkálatoknál általában a már meglévő sávok burkolatát is megerősíti a kivitelező cég.