eur:
400.38
usd:
362.85
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga

Megújult a Heti Válasz, új tulajdonos a lapnál

Lantos Csaba, az OTP volt vezérigazgató-helyettese, a Bolyai-díj egyik alapítója - családi vállalkozásán keresztül - 25 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Heti Választ fenntartó cégben.

A Csák János, Szabadhegy Péter és Kékessy Dezső hármas immár Lantos Csabával kiegészülve biztosítja a lap értékteremtő tevékenységét, stabil működését - írta közleményében a Heti Válasz lapigazgató-helyettese. Az újság 2008. január 10-én dupla számmal, megújult, bővebb tartalommal és teljesen új köntösben jelentkezik.

"Mindenekelőtt lapunk modernebb külsőt ölt: vágott méretünk alacsonyabb és szélesebb lett, és a papírminőség terén is jelentősen megújulunk. Állandó rovataink az eddiginél egyértelműbben elválnak egymástól, mely szakaszolást az egyes rovatok élén álló, nagy betűvel írott fejléc segíti" - derül ki a dokumentumból.

A lap szerint a formai változásokat a letisztultság kifejezés jellemzi a leghívebben: ennek jegyében a tördelés szellősebbé válik, és az oldalakon nagyobb fehér tereket hagynak.

"A szerkesztőség vezetése is megújult. Osztovits Ágnes felelős szerkesztő - kérésére - főmunkatársként folytatja munkáját, utóda Szőnyi Szilárd, az Itthon rovat eddigi helyettes vezetője, a Heti Válasz újságíróműhely igazgatója lett" - olvasható Bánhegyi Zsófia közleményben.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×