eur:
400.39
usd:
362.87
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga

Luxusbuszokból álló flotta belső használatra a BKV-nál - képpel

50-60 millió forintos légkondicionált luxusbuszokból álló flottát működtet a BKV belső használatra - tudta meg az InfoRádió. Regőczi Miklós, a társaság kommunikációs igazgatója elmondta, hogy a buszokat örökölték, és egy ideje megpróbálják azokat bérbe adni.

A BKV korábbi vezetése szerezte be az 50-60 millió forintos légkondicionált luxusbuszokból álló flottát egy lízingkonstrukció keretében - mondta az InfoRádiónak a közlekedési vállalat kommunikációs igazgatója.

Regőczi Miklós kifejtette: a hat busszal a dolgozókat és nyugdíjasokat utaztatták.

Amikor átvették a BKV vezetését, kiderült, hogy teljesen értelmetlen ennek a flottának az ilyen célra való fenntartása, de nehéz a lízingből kiszállni, ezért ügy döntöttek, hogy megpróbáljak bérbe adni a buszokat - közölte a kommunikációs igazgató.

A buszok bérlését meghirdették, és már voltak is érdeklődők, de emellett a belső utaztatásra is használják a flottát továbbra is - mondta Regőczi Miklós.

A kommunikációs igazgató elmondta, hogy két év múlva, a lízing lejártával megpróbálják eladni a buszokat.

Hanganyag: Tenczer Gábor

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×