A kereskedelemfejlesztési bizottság nem kérte ki az agrárium több szereplőjének véleményét az Agrármarketing Centrum működéséről - mondta el a társaság ügyvezető igazgatója az InfoRádiónak.
Pál József kifejtette: nagy meglepetéssel fogadta a szakértői bizottság javaslatát, amely a centrum megszüntetésére vonatkozott.
Pál József hangsúlyozta: a bizottság megállapításai alapvető tévedéseket tartalmaznak.
Szerinte ugyanis nem igaz, hogy a kiállításokon és vásárokon jobbára csak a centrum munkatársai vesznek részt, mivel 2006-ban húsz külföldi és huszonhét belföldi rendezvényen jelentek meg a szervezet munkatársai.
Egy kiállításon húsz kiállító van, és legfeljebb két ember képviseli az Agrármarketing Centrumot - tette hozzá az ügyvezető igazgató.
Tavaly egymilliárd forintos költségvetéssel működött a szervezet, ez ebben az évben másfélmilliárdra emelkedik - mondta Pál József.
Hozzátette: a hatékonyságot nehéz mérni ezen a területen, de sikeres rendezvényeket szervez az Agrármarketing Centrum a szakma és a tulajdonos szerint, és végrehajtja azt, amiért létrehozták.
Mint arról az InfoRádió beszámolt, az Agrármarketing Centrum megszüntetésére tett javaslatot egy szakértői bizottság, arra hivatkozva, hogy a szervezet nem teljesítette feladatát.
A centrumot azért hozta létre a szaktárca, hogy segítse a magyar termékek piacra jutását, ám az ágazatban dolgozók nem érzékeltek támogatást - nyilatkozta korábban a szakértői bizottság elnöke.