Bizonyára kevés felhasználó fog őszintén örülni az Instagram két új hirdetési funkciójának, melyekkel még több bevételre tenne szert a szolgáltatást tulajdonló Meta – írja a hvg.hu.
Az Instagram megkezdi a keresési találatok közötti hirdetések tesztelését. A platform példájában a felhasználó a bőrápolás kifejezésre keresve találkozik egy kapcsolódó hirdetéssel, ami meg is van jelölve egy „szponzorált” felirattal:
A tesztelés után a Meta a következő hónapokban széles körben is bevezeti majd az új hirdetési funkciót.
A másik újdonság a Reminder Ads nevet viseli, és azt a célt szolgálja, hogy a cégek még könnyebben emlékeztessék vagy értesítsék a felhasználókat például valamilyen jövőbeni eseményről . Az Instagram-felhasználók maguk iratkozhatnak fel az ilyen eseményekre, és három értesítést is kapnak a szolgáltatástól: egy nappal és 15 perccel az esemény kezdete előtt, valamint annak indulásakor. Ezzel a lehetőséggel minden hirdető élhet.