Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Kovács Sarolta (b) és Gulyás Michelle a női öttusázók körvívás versenyszámában a világméretű koronavírus-járvány miatt 2021-re halasztott 2020-as tokiói nyári olimpián a Muszasino Sportközponban 2021. augusztus 5-én.
Nyitókép: Czeglédi Zsolt

Az élmezőnybe úszta magát a két magyar öttusázónő

Gulyás Michelle a második, Kovács Sarolta a negyedik legjobb időt úszta a tokiói olimpia női öttusaversenyének első pénteki számában.

Kovács ugrott a 25 méteres medencébe előbb, az ötödik futamban, szinte végig vezetve, 2.07,71-gyel csapott célba, ezért 295 pontot kapott.

Itt látható az úszása:

Gulyás Michelle az utolsó, hatodik futamban úszott. Nagyon erősen kezdett, az utolsó hosszig vezetett, s végül 2.07,48-cal zárt. Futamában és összesítésben is csak az orosz Gulnaz Gubajdullina előzte meg, mindketten 296 pontot gyűjtöttek.

Gulyás Michelle úszása:

A legjobban vívók közül Kim Sze Hi 278, a német Annika Schleu 277 pontot úszott. Az úszás nem a legjobban „fizető” szám, az első és az utolsó között mindössze ötven pont a különbség.

Két szám után picit tömörödött az élmezőny, Schleunak 551, Kimnek 529, Batasovának 526, Soterónak és Coyle-nak 521, Gulyásnak 516, Kovácsnak 515 pontja, ezzel a két magyar a hatodik és a hetedik helyen áll.

A bónuszvívás 8.45-kor, a lovaglás 10.15-kor, a laser run pedig12.30-kor kezdődik.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×