eur:
393.14
usd:
363.63
bux:
72351.87
2024. július 4. csütörtök Ulrik
A portugál Cristiano Ronaldo a koronavírus-járvány miatt 2021-re halasztott 2020-as labdarúgó Európa-bajnokság F csoportjának első fordulójában játszott Magyarország - Portugália mérkőzésen a Puskás Arénában 2021. június 15-én.
Nyitókép: MTI/Kovács Tamás

Nem sokat váratott az UEFA reagálása a Ronaldo-ügyben

Ismeretes, a hétfői napon Cristiano Ronaldo a Coca-Cola üvegeit, kedden Münchenben Paul Pogba a Heineken – alkoholmentes – sörét, szerdán Rómában Manuel Locatelli szintén a kólásüvegeket pakolta el maga elől az UEFA hivatalos sajtótájékoztatóján. A portugál klasszis egy vizes palackot felemelve még azt is mondta az újságírók felé, hogy „Inkább igyatok vizet!”

Mivel a Coca-Cola és a Heineken is az Eb hivatalos szponzora, és nem kevés pénzzel támogatja az UEFA-t, kérdéses volt, indul-e vizsgálat az esetek után – írja a nemzetisport.hu.

A labdarúgó-világbajnokságot 1974, az Eb-t 1988 óta támogató, Cristiano Ronaldo esete után részvényeinek értékéből 1,6 százalékot veszítő Coca-Cola a visszahúzódó taktikát választotta, röviden úgy reagált, mindenki azt iszik, amit akar.

Ugyanakkor az UEFA szóvivője is megértően beszélt az esetről: „A játékosoknak a sajtótájékoztatón kihelyezünk vizet, a Coca-Cola termékeit cukorral és a nélkül. Mindenki szabadon eldöntheti, hogy ezek közül melyiket fogyasztja. A Coca-Cola többféle termékkel kínálja a labdarúgókat, akik az ízlésüknek megfelelően választhatnak.

Nincs szükség fegyelmi eljárásra”

– idézte a La Gazzetta dello Sport az UEFA állásfoglalását.

Címlapról ajánljuk

Lapértesülés: a Schadl-ügy egyik tanúja vesztette életét az Árpád hídi tragédiában

B. Ervin a Suzukiban ült, hírek szerint az élettársával, mindketten azonnal meghaltak. A férfit korábban Schadl György biztatta arra, hogy pályázzon végrehajtónak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.05. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
Meglepő fordulat a boltokban: a tarolnak saját márkás termékek

Meglepő fordulat a boltokban: a tarolnak saját márkás termékek

Az elmúlt hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérést végzett, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az eredmények megszülettek: több mint 10 ezer válaszadó szerint a saját márkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is - írta a Pénzcentrum.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. július 4. 19:50
×
×
×
×