Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Luis de la Fuente spanyol szövetségi kapitány a németországi labdarúgó Európa-bajnokság elődöntőjében játszott Spanyolország - Franciaország mérkőzésen a müncheni Allianz Arénában 2024. július 9-én.
Nyitókép: MTI/Koszticsák Szilárd

Ő az idei év legjobb szövetségi kapitánya az IFFHS-nél

Luis de la Fuentét, az Európa-bajnok spanyol labdarúgó-válogatott szakvezetőjét választotta 2024 legjobb szövetségi kapitányának a labdarúgás történetével és statisztikáival foglalkozó nemzetközi szervezet (IFFHS).

A sorrendről idén is nemzetközi zsűri döntött, amelyet a világ 75 országának jeles sportújságírói, futballszakértői alkottak.

A vasárnap este nyilvánosságra hozott lista élére 274 ponttal került a 63 esztendős spanyol szakember, aki mögött 148 ponttal a tavalyi és tavalyelőtti első Lionel Scaloni, az argentin nemzeti együttessel 2024-ben Copa América-győztes mester lett a második. A harmadik legtöbb voksot az idei Eb-elődöntős francia válogatott szakvezetője, Didier Deschamps (35 pont) kapta. A francia szövetségi kapitány, aki korábban az IFFHS-nél kétszer is elnyerte a legjobbnak járó díjat ebben a kategóriában (2018, 2020), tíz esztendeje állandó szereplője a legjobb 10-nek.

Az IFFHS 1996 óta szavaz az év legjobb szövetségi kapitányáról.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×