Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Max Verstappen, a Red Bull holland versenyzője megkezdi a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Mexikói Nagydíjának második szabadedzését a mexikóvárosi Hermanos Rodriguez versenypályán 2022. október 28-án. A futamot október 30-án rendezik.
Nyitókép: MTI/EPA-EFE/Mario Guzmán

Verstappen indulhat az élről Mexikóban

Szoros csatát hozott a Mexikóvárosi Nagydíj időmérője, ahol végül a kétszeres világbajnok bizonyult a leggyorsabbnak George Russell és Lewis Hamilton előtt.

A második vb-elsőségét három hete, Japánban bebiztosító holland versenyző idei hetedik, pályafutása 19. pole pozícióját érte el.

Verstappen mögül a Mercedest vezető George Russel vág majd neki a viadalnak, a brit mögött a hétszeres világbajnok honfitársa, Lewis Hamilton várja a zöld jelzést.

A 71 körös Mexikói Nagydíj közép-európai idő szerint vasárnap 21 órakor kezdődik Mexikóvárosban.

A top tíz sorrendje: Max Verstappen, George Russell, Lewis Hamilton, Sergio Pérez, Carlos Sainz, Valtteri Bottas, Charles Leclerc, Lando Norris, Fernando Alonso és Esteban Ocon.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×