Vámosi Péter a Hungaroringen két hete történt példátlan esettel kapcsolatban felidézte, miközben még tartott a kamionverseny, egyszer csak piros zászlóval kezdték leterelni a versenyzőket, mondván, hogy időre kell kezdődnie a WTCR időmérő edzésének. Vagyis az, hogy ennyire szűkre vették az időtervet a két, a FIA által felügyelt széria esetében, nem kicsit volt átgondolatlan, nem is véletlen, hogy
a mezőny felét sikerült is magukra haragítaniuk.
Az érem másik oldala, folytatta a Racingline.hu főszerkesztője, hogy Kiss Norbert, a kelet-magyarországi Révész Truck Racing Team versenyzője már a szezon első versenyhétvégéjén beárazta magát a piros kamionjával. Ezt követően elmaradt ugyan nagyon sok verseny, de következett a Hungaroring, ahol a magyar pilóta négy versenyből hármat megnyert, így már toronymagasan vezeti a bajnokságot.
A versenyszabályzat kiírása szerint azonban legalább három teljes értékű versenyhétvégének kell teljesülnie ahhoz, hogy hirdethessenek 2020-as bajnokot, ami a pénteki nappal már biztosan sérülni fog, miután hivatalosan is bejelentette az ETRA, a kamion Európa-bajnokság promótere, hogy Misanóban a koronavírus-járvány miatt nem lesz versenyhétvége.
Vámosi Péter emlékeztetett, a kamionverseny promóterének egyértelmű célja, hogy 2021-ben legyen folytatás, és maguk mellett tudhatják valamennyi pálya helyi szervezőit, tehát mindenki szeretne kamionversenyt rendezni. Mindenesetre a legnagyobb kihívás az lesz, még ha be is jelentenek bármilyen versenynaptárat, azt tudják-e tartani, miután ennyire sérülékeny a rendszer.