Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Rafael Nadal spanyol (b) és Roger Federer svájci teniszező, az európai csapat tagjai az ez évi Laver-kupa genfi beharangozásán 2019. szeptember 18-án. A kupáért a hat legjobb európai játékos küzd a világ többi részének hat legjobbjával, az eseményt szeptember 20. és 22. között rendezik a svájci városban.
Nyitókép: MTI/EPA/KEYSTONE/Martial Trezzini

Federer sem hagyta szó nélkül Nadal tettét

Roger Federer közösségi oldalán gratulált Rafael Nadalnak, aki vasárnap saját rekordját tovább javítva 13-adszor nyerte meg a francia nyílt teniszbajnokság férfi egyes versenyét, s ezzel 20. Grand Slam-bajnoki címét szerezve utolérte az örökrangsor élén a svájci sztárt.

A döntő után Federer azt írta az Instagram-oldalán, hogy "mindig is nagyon tiszteltem barátomat, Rafát emberként és bajnokként". Legnagyobb ellenfelének nevezte a spanyol salakkirályt, akivel szerinte húzták egymást felfelé, és az éveken át tartó rivalizálásuknak köszönhetően jobb játékosok lettek.

"Remélem, a 20-as mérföldkő csak egy újabb lépés, s mindkettőnk útja folytatódik" - fogalmazott a bázeli játékos, aki azzal zárta üzenetét, hogy "Gratulálok Rafa, megérdemled!".

A 39 éves Federer a US Opent és a Roland Garrost is kihagyta, hogy teljesen felépüljön térdoperációja után.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×