Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Szoboszlai Dominik (b) és Dzsudzsák Balázs, a magyar labdarúgó-válogatott tagjai a csapat új mezének bemutató sajtótájékoztatóján az újonnan elkészült Puskás Arénában 2019. november 11-én. A nemzeti együttes a Puskás Arénát november 15-én este az Uruguay elleni barátságos mérkőzéssel avatja fel.
Nyitókép: MTI/Illyés Tibor

Újból elhalasztották az Eb-pótselejtezőket

Júniusról is elhalasztották a labdarúgó Európa-bajnokság eredetileg márciusra tervezett pótselejtezőit, így a bolgár-magyar összecsapást is.

Az európai szövetség (UEFA) szerdai közlése szerint a következő lehetséges időpont szeptember 3. és 8., de problémát okozhat, hogy ekkor kezdődne a válogatottak számára a Nemzetek Ligája új idénye is.

A döntést az 55 tagországgal folytatott telefonos konferencia keretében hozta meg az UEFA.

A magyar válogatott március 26-án Bulgária vendége lett volna Szófiában, majd a párharc győztese öt nappal később az izlandi-román összecsapás nyertesét fogadta volna, immár az Eb-részvételért. Március 13-án a találkozók időpontját június 4-ére és 9-re módosították, de most ezt a dátumot is tovább csúsztatták.

A kontinensviadalt, amelynek részben Budapest is házigazdája, a koronavírus-járvány miatt szintén elhalasztották jövő nyárra.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×