Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Max Verstappen, a Red Bull holland versenyzője a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Belga Nagydíjának harmadik szabadedzésén a spa-francorchampsi pályán 2019. augusztus 31-én, a futam előtti napon.
Nyitókép: MTI/EPA/Stephanie Lecocq

Verstappen döntése több annál, hogy „nagyon nagy a szerelem” a Red Bull-lal

A 2023-as szezon végéig szóló szerződéshosszabbítást írt alá a holland versenyző a Formula–1-es Red Bull istállóval.

A 22 esztendős pilóta maradásáról a csapat számolt be kedden, és ezzel véget vetett azoknak a találgatásoknak, melyek szerint Verstappen a mostani idény után a Mercedesnél vagy a Ferrarinál folytatja pályafutását.

A Racingline.hu főszerkesztője „elképesztő meglepetésként” értékelte a döntést, miután többen is, köztük ő is, azon a véleményen volt, hogy Verstappen a Mercedeshez fog igazolni. Vámosi Péter az InfoRádiónak úgy fogalmazott: alapvető törekvése ugyanis mindegyik Forma–1-es versenyzőnek, hogy a legjobb csapatba kerüljenek, ami, akárhogy is nézzünk, 2014 óta a Mercedes.

Az viszont, hogy marad, ráadásul 2023-ig, az többet jelent annál, hogy „nagyon nagy a szerelem köztük”, de valószínűleg nem is az anyagiak a döntők, tette hozzá. Sokkal inkább az, hogy egy olyan fejlesztési potenciált lát a fiatal holland versenyző a Red Bull, valamint a Honda összeállásában, amellyel ő végre-valahára világbajnok lehet - vélekedett a szakember. Szerinte felvetődik továbbá annak a lehetősége, amit pletyka-szinten régóta hallani: mi van akkor, ha a Mercedes kiszáll a száguldó cirkuszból.

A holland versenyző 2016-ban a fiókcsapat Toro Rossótól szerződött a Red Bullhoz, és abban az évben, 18 évesen és 228 naposan a Forma–1 történetének legfiatalabb futamgyőztese lett.

A 2019-es idényben világbajnoki harmadik Verstappen a 2015-ös debütálása óta 102 futamon indult, és nyolc nagydíjat nyert eddig a Red Bull-lal.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×