Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: Facebook/Csorgo Balazs

Tízmilliókért adja el gyerekkori álmát Fucsovics Márton

Eladja sportautóját a legjobb magyar teniszező, aki két éve, saját gyerekkori álmát valóra váltva vett egy Porschét.

„Eladó a Porschém, ha valakit érdekel, írjon!” – hirdette meg sportautóját Instagram-oldalán Fucsovics Márton, nem sokkal azután, hogy az 1,465 millió dolláros összdíjazású dohai keménypályás tenisztornán főtáblára jutott. A 27 éves nyíregyházi sportoló évekkel ezelőtt kapott lehetőséget egy Porsche tesztvezetésére, amely után úgy nyilatkozott: gyermekkori álma egy modellt venni a német márkából.

2018 júliusában vett is egy 365 lóerős 718 Cayman GTS-t, amelynek 290 kilométer/óra a végsebessége.

Új ára ekkor 26 milliónál kezdődött, de extra felszereltségekkel meghaladta a 30 milliót forintot is. Ezt árulja most Fucsovics, és bár azt nem tudni, mennyiért, a hasonló modelleket még most is 24–25 millió körül hirdetik az interneten. A teniszező vélhetően kihasználatlanság miatt válik meg gyerekkori álmától, mert korábban elmondta, a rendszeres utaz­gatás miatt felesleges itthon autót tartania – írja a Bors.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×