eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
Már itthon is lehet síelni

Már itthon is lehet síelni

Az ország több pontján is indul a síszezon.

Eplényben és Visegrádon is sikerült hóágyúk segítségével behavazni néhány pályát, és már Bánkúton is lehet síelni. A tervek szerint a mátrai sípark és a kékestetői pálya karácsony második napján nyit. Enyhülés várható, de a sípályák üzemeltetői abban bíznak, hogy a téli szünet idején kitart a hó a hegyekben - hangzott el az M1 aktuális csatorna déli Híradójában.

Eplényben csütörtökön nyitott meg a pálya. László Márk, az Eplényi Síaréna marketingvezetője az M1-nek elmondta: az időjárás kedvező volt ahhoz, hogy folyamatosan dolgozzanak a hóágyúk. Így mintegy 80 centiméteres technikai havat tudtak gyártani. Az eplényi sípálya karácsonykor, szilveszterkor, újév napján és a két ünnep között is nyitva lesz.

Bánkúton is több pályát meg tudtak nyitni, 30-40 centiméteres hóréteggel. Nagy Norbert, a Bánkúti Síklub szóvivője azt mondta: három sípályát és egy oktatói és szánkópályát is megnyitottak.

A bánkúti sípálya szenteste és karácsonykor nem, de a két ünnep között nyitva lesz.

A tudósítás szerint a visegrádi sípályára is sokan érkeztek.

Az ország többi sípályája legkorábban a karácsonyi ünnepek után nyithat ki - hangzott el a Híradóban.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. október 2. 22:25
×
×
×
×