eur:
412.08
usd:
394.17
bux:
79942.94
2024. november 25. hétfő Katalin

Michelisz erre számít a Hungaroringen

Alig ért véget a túraautó-világbajnokság (WTCC) szlovákiai versenyhétvégéje, a mezőny máris a hungaroringi versenyekre készül. Az InfoRádiónak nyilatkozó Michelisz Norbert már várja, hogy ismét a pozitív nyomás alatt versenyezhessen.

Felemás érzésekkel távozott a szlovákiai túraautó-világbajnoki hétvégéről a Honda versenyzője, Michelisz Norbert.

„Az időmérő edzés után egy kicsit csalódott voltam, ugyanis egy körön nem tudtuk felvenni a lépést a Citroenekkel, sőt, a leggyorsabb Ladával sem, ami egy kicsit csalódást keltő volt. De tudtam, hogy a negyedik és a hetedik rajtpozíció nem volt rossz, mert az elméleti esély megvolt a dobogóra, vagy akár a futamgyőzelemre is. Sejtettem, hogy ahogyan Paul Richard-on, úgy itt is a miénk lesz verseny körülmények között a legjobb autó. Az egyetlen egy negatív pontja a versenyeknek az volt, hogy rosszul rajtoltam mind a két versenyen. Ennek az volt az oka, hogy nem működött a rajtelektronikám. A jó eredmény, vagy a dobogó így már a rajtnál elúszott.” - mondta a magyar versenyző az InfoRádiónak.

Michelisz Norbert az első futamon végül a hatodik helyen ért célba, a második futamon negyedik lett. A hétvégi hungaroringi versenyre az első két hétvége eredményei alapján megváltozik a büntetősúlyok elosztása.

„Szerintem sok súlyt fogunk kapni, hasonlóan nehezek leszünk, mint a Citroen. Összességében ez a teljesítményünkre is hatással lesz. Hogy ez mennyiben befolyásolja majd az erőviszonyokat, azt egyelőre nagyon nehéz megmondani. Ami biztos, hogy segíteni nem fog a plusz súly.” - vélekedett Michelisz Norbert.

A Honda az első két versenyhétvégén Tiago Monteiro révén egy győzelmet és két második helyet, Robert Huff-al egy győzelmet és egy harmadik helyet, Michelisz Norberttel két harmadik helyet gyűjtött be – ezért számíthat büntetősúlyokra.

„Látszik, hogy versenyen nagyon jól működik az autó. Azt gondolom, hogy ha kapunk büntetősúlyt, akkor is jól fogunk működni versenyen. A kérdés az az, hogy az időmérős, egykörös tempót azt tudjuk-e javítani. Abban az esetben, hogy ha igen, akkor jó esélyeinek vannak a Hungaroringen is. Sajnos nem pole pozícióért fogunk harcolni, de mondjuk egy első öt-hat rajtpozíció valamelyike még így is elérhető.” - mondta Michelisz Norbert, aki azt is elárulta: nagyon keveset tud az újraaszfaltozott Hungaroringről, így számára is kihívás lesz a pálya.

„A hazai pálya előnye amúgy is inkább a hangulatban keresendő. Számítok rá, hogy idén is nagyon jó lesz a hangulat, és hogy ez segít abban, hogy ismét jól teljesítsek hazai pályán.” - zárta a gondolatot az InfoRádiónak nyilatkozó magyar versenyző.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Orbán Viktor a béregyezségről: ez egy történelmi léptékű megállapodás

Orbán Viktor a béregyezségről: "ez egy történelmi léptékű megállapodás"

Történelmi léptékű megállapodásnak nevezte a múlt héten köttetett minimálbér-emelési egyezséget, mivel soha nem történt még ekkora emelés, 2027-re 40 százalékos lesz a növekmény a mostani szinthez képest. Azt is jelezte, a minimálbér reálértéke 29 százalékkal fog nőni 2027-ig, és az el fogja érni az átlagbér felét.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
Így készül fel egy magyar mérnökiroda arra, ha a megbízója egy indiai vallást követő nagyvállalat

Így készül fel egy magyar mérnökiroda arra, ha a megbízója egy indiai vallást követő nagyvállalat

A CÉH zRt. már 35 éve az ország egyik vezető mérnökirodája. Az elmúlt években olyan projektek fűződnek a nevükhöz, mint a Mol Campus, a debreceni BMW gyár vagy a Bosch Campus komplex beruházása. A tervezés mellett projektmenedzsmenttel és hídtervezéssel foglalkoznak, számos ikonikus, az épített környezetet meghatározó épület vagy híd fűződik a nevükhöz. Az évek alatt azt is meg kellett tanulniuk, hogy hogyan lehet együttműködni egy olyan megbízóval, amelyik a vállalati működését az indiai vastu vallás elvei mentén határozza meg, de különleges kihívást jelentett három hazai kórházi projekt is, amellyel egyedülálló tapasztalatokat szereztek az egészségügyi szektorban. A Portfolio háromrészes videósorozatának első epizódjában Borbély Attila, a vállalat vezérigazgató-helyettese, tervezési igazgatója mutatja be a legnagyobb projekteket, a legérdekesebb megbízásokat és azt, hogy milyen irányba halad a globális mérnökszakma.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×