A szakportál a leghosszabb megtett etapok időeredményeit vetette össze. Az olasz Giancarlo Fisichella a vizsgált kilenckörös szakaszt gyengén kezdte, az utolsó öt körében viszont lényegesen meggyőzőbb volt riválisainál. Még az edzéselső brazil Felipe Massánál (Ferrari) is.
Az elemzés azért érdekes, mert az előidény tesztjein a Renault sem egy körön, sem a hosszabb szakaszokon nem remekelt, az utolsó bahreini napokat leszámítva jócskán elmaradt a Ferraritól, a McLarentől és a BMW-től is. Éppen ezért vélték igen sokan, hogy a kivonult Michelin gumigyártó "kedvence" szenved a Bridgestone-nal.
Maga Fisichella is elégedetten nyugtázta, hogy versenykörülmények között jobbnak tűnnek az összes riválisnál. Az olasz ugyanakkor nem titkolta, hogy nehéz időmérő edzésre számít.
Flavio Briatore csapatfőnök azt hangsúlyozta, hogy nem hisz a Ferrari - sokak által sulykolt - hatalmas fölényében. A rutinos menedzser nem győzte dicsérni honfitársát, akinek a szabadedzését csak az keserítette meg, hogy a benzinpumpa hibája miatt megállt alatta az autó.
Incidens volt a ferihegyi repülőtéren