eur:
393.24
usd:
355.03
bux:
72243.41
2024. szeptember 5. csütörtök Lőrinc, Viktor

A Fradi vezetése is csak a sajtóból értesült a tüntetésről

Nem kért a rendőrségtől külön biztosítást a Ferencvárosi Torna Club a szombati meccs előtti demonstrációra, mivel nem a csapat szervezte az eseményt - mondta el Horváth K. József, a klub kommunikációs igazgatója. A BRFK szóvivője szerint a rendőrség ennek ellenére ott lesz szombaton a tüntetésen, mint minden hasonló demonstráción.

A klub is csak a sajtóból értesült a demonstrációról - jegyezte meg az InfoRádiónak Horváth K. József.

A Fradi kommunikációs igazgatója szerint a mérkőzést a megszokott módon a rendőrség fogja biztosítani, de a demonstrációra külön biztosítást nem kértek, mivel nem a klub szervezte azt.

Schön Péter, a BRFK szóvivője az InfoRádiónak elmondta: a tüntetést a kialakult gyakorlat szerint biztosítja a rendőrség. A rendőri jelenlétet a bejelentett 1000-1500 főre tervezik, de természetesen a demonstrálók valós számának függvényében ez is változhat.

Annak ellenére, hogy a szurkolók pont a Ferencváros szerintük alkalmatlan vezetése ellen szervezik a tüntetést, Horváth K. József azt mondta: azt szeretnék, ha a demonstráció az összefogásról és "a békés összetartozás érzésének kinyilatkoztatásáról" szólna.

A tüntetést szervező Ferencváros Szurkolók Szövetségének alelnöke nem tart esetleges rendbontásoktól a szombati demonstráción.

Boros-Bánk Levente elmondta: terveik szerint a szövetség képviselői mondanak majd beszédeket. Felszólítják az elnökséget a lemondásra, és felvázolják: véleményük szerint hogyan lehetne működőképessé tenni a Ferencvárost.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.09.05. csütörtök, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A saját autógyártóit vérezteti ki Európa, súlyos pénzek forognak kockán

A világ a zöldebb energia, a tisztább közlekedés felé halad, bár az oda vezető út szemmel láthatóan egyenetlen. A kezdeti felfutás után az elektromos autók iránti kereslet jelentősen visszaesett, idén csak stagnálnak az eladások az EU-ban, közben viszont az uniós CO2-kibocsátási célkitűzéseknek ugyanúgy meg kell felelniük az autógyártóknak, ami jelentős problémákat szülhet egyes szereplőknél. Leegyszerűsítve arról van szó, hogy a gyártóknak meghatározott határértékek alatt kell tartaniuk a flottszintű kibocsátásuk, különben súlyos bírságokat kapnak - ezzel ösztönzik őket, hogy több tiszta járművet gyártsanak. A kvótákat ráadásul 2025-ben szigorítják, így ennek apropóján a UBS megvizsgálta, hogyan állnak az autógyártók a CO2-kibocsátási célok teljesítésében. Úgy tűnik, hogy a Volkswagen és a Renault lehet a legnagyobb bajban.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. szeptember 4. 20:35
×
×
×
×