eur:
393.09
usd:
363.28
bux:
72351.87
2024. július 5. péntek Emese, Sarolta

Már az ügyintézés is egyre inkább virtuális

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetők az ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

A felmérésben négy ország 800 értékesítési és marketingvezetőjét kérdezték meg. A válaszadók 78 százaléka számít 2020-ra a virtuális valóság ügyfélszolgálati célú használatára, 80 százalékuk pedig a tervek szerint chatbotokkal bonyolítja majd le az ügyintézést.

A vállalatok ugyanis meg akarnak felelni a gyorsan növekvő és változó fogyasztói elvárásoknak, ezért a jövőt a virtuális valóságban és a programozható chatbotokban látják.

Napjainkban az ügyfélszolgálati feladatokat élő emberek látják el, de egyre több fogyasztó intézné vásárlásait vagy oldaná meg felmerülő problémáját az értékesítési, vagy ügyfélszolgálati munkatársakkal való beszélgetés nélkül.

A felmérés során a vezetők 60 százaléka elismerte, hogy a fogyasztói profilok még nem tökéletesek, a hiányos adatokkal működő chatbotokat még jelentős mértékben fejleszteni kell ahhoz, hogy fogyasztók elégedettek legyenek a virtuális valóságban történő ügyintézéssel.

Az Oracle felmérésben négy ország vett részt: Franciaország, Hollandia, Dél-Afrika és az Egyesült Királyság.

Az Oracle átfogó és integrált felhő alapú alkalmazásokat és platformszolgáltatásokat tartalmazó csomagokat kínáló vállalat.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.05. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×