A német televízió értesülése szerint a luxuskocsikat gyártó cég a részvényesek szerdai berlini ülésén jelenti be, hogy mire szeretné változtatni a cég elnevezését az amerikai részlegtől való különválás után.
A leghitelesebbnek ismét a Daimler-Benz név tűnik, ami nemcsak a németek, hanem a luxuskocsik iránt változatlanul fogékony amerikaiak fülében is jól cseng.
Eddig ugyan még nem sikerült megválni a Chryslertől, de a lépés hamarosan megtörténhet. Főleg azért, mert a németországi autógyártás az év első negyedében is rekorderedményt tudott felmutatni, és ez alól nem volt kivétel a Daimler-Chrysler Mercedeseket előállító Stuttgart környéki üzeme sem.
A január elsejei három százalékos áfa-emelést követően ugyan némileg visszaesett az új gépkocsik iránti németországi kereslet, azonban a kivitelnek köszönhetően az elmúlt negyedévben kereken másfél millió autó gördült le a gyárak futószalagjairól, ami kereken tizenkét százalékos emelkedést jelent az előző esztendő hasonló időszakához viszonyítva.
Az új autók közül csaknem 1,2 milliót külföldre adtak el, és ezzel a német gépkocsi-export az elmúlt három hónapban nyolc százalékkal bővült.
Orbán Viktor edz és diétázik - Magyar Péter "odaszúrt"