Február 14-én 18 órától február 16-án 2 óráig a banki informatikai rendszerek fejlesztése miatt a bank elektronikus csatornái (internetbanki és mobilbanki alkalmazás) és az azokon elérhető pénzügyi, kiegészítő pénzügyi és befektetési szolgáltatások, valamint az ATM készpénzbefizetési szolgáltatás szünetelhet – közölte ügyfeleivel a K&H Bank.
Az azonnali átutalási megbízások indítása és a fizetési kérelem fogadása is szünetelni fog. Az ezzel járó szolgáltatáskiesés bankszünnapnak minősül. A bejövő azonnali átutalások visszautasításra kerülnek, azokat a bankszünnapot követően szükséges újra benyújtani.
A pénzintézet jelezte, hogy a bankszünnapra eső előre megadott határidős vagy rendszeres megbízásokat, csoportos beszedéseket automatikusan a bankszünnapot követő első munkanapon teljesíti. A bankszünnapot megelőzően az elektronikus csatornákon előrögzített és még nem aláírt megbízásokat javasolják a bankszünnapot követően újra rögzíteni és aláírni.
Betét- és hitelkártyái használatára a bankszünnap alatt a február 14-én 18 órakor elérhető egyenleg erejéig lesz lehetőség. A jelzet időszakban a kártyaegyenleg feltöltésére és a kártyalimitek módosítására nem lesz lehetőség a telefonos ügyfélszolgálaton sem. Az online bankkártyás és SZÉP-kártyás fizetéseknél fennakadás, a tranzakciókhoz kapcsolódó SMS-üzenetek és az online vásárlást megerősítő SMS-üzenetek érkezésénél akadozás vagy leállás fordulhat elő.
Február 16-án 2 és 6 óra között tervezett karbantartás miatt az ATM-en keresztül történő K&H bankkártya PIN-kódmódosítás szolgáltatás nem lesz elérhető. Az ezzel járó szolgáltatáskiesés a jelenlegi szabályozás értelmében üzemszünetnek minősül.