Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: Unsplash

Most kiderül, autója a legmegbízhatóbbak közé tartozik-e

Tegye fel a kezét, akinek Porsche 911 Carrerája van! Vagy Honda Jazze, esetleg valamilyen Volkswagene. Sok-sok számadat jön.

A Technischer Überwachungsverein (TÜV), vagyis a német műszaki felügyelet jelentése szerint a néhány éves autók közül egy kis Hondával akad mostanság a legkevesebb probléma. Mint a hvg.hu összefoglalójából kiderül, a 2-3 éves kocsik mezőnyét a 2,4 százalékos mutatójú Honda Jazz uralja, melyet a Volkswagen Golf Sportsvan (2,5) és az Audi Q2 (2,6) követ.

A 4-5 éves kocsiknál már a Porsche 911 Carrera vezet 3,1 százalékkal, utána jön a fent említett VW és a VW T-Roc.

A 6-7 éveseknél ugyanígy áll a Porsche, második a VW T-Roc (6), harmadik a Mazda CX-3 (6,6).

A 8-9 éves kocsik közül ugyancsak a Porsche 911 Carrera (4 százalék) brillírozik, mely sportkocsit a VW Golf Sportsvan (10 százalék), illetve a Mazda 2 (10,6 százalék) követi.

10-11 éves fronton 5,6 százalékkal vezet a Porsche 911 Carrera, és jelentős lemaradással, 14,7, illetve 14,8 százalékos eredménnyel követi a Mercedes A-osztály, illetve B-osztály.

A 12-13 éves autók terén a Porsche 911 Carrera (7,9 százalék), a Mitsubishi ASX (19,6 százalék), illetve a VW Golf Plus (20,6 százalék) képviseli az élmezőnyt.

A százalékos érték azt mutatja meg, hogy a kocsik hány százalékánál fordult elő jelentős hiba.

Az eredeti, német nyelvű jelentésben ITT mazsolázhat.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 7. 12:50
×
×
×
×