Infostart.hu
eur:
397.94
usd:
338.59
bux:
101226.37
2025. július 24. csütörtök Kincső, Kinga
female hands holding phone with app hotel booking screen and credit card in office
Nyitókép: Prykhodov/Getty Images

Magyar nyelvű levélben kér bocsánatot a Booking.com vezetője

Glenn Fogel elismerte a szállásközvetítő felelősségét a kifizetések elmaradása miatt, és kárpótlást is ígért, amit november végéig minden érintett szállásadó partnernek elutal a Booking.com.

Magyarul írt levélben kért bocsánatot a Booking.com vezérigazgatója, Glenn Fogel mindazoktól, akik károsultként érintettek a nyáron kialakult kifizetési botrányban, és akik közül sokan a mai napig nem kapták meg a pénzüket a szállásközvetítőtől. A levelet a Spabook közölte.

A cégvezér leveléből kiderül, hogy a már többször emlegetett karbantartáson túl rendszerfejlesztés és migráció is történt a cégnél új funkciók implementálásával, a levél tanúsága szerint ezek együttesen vezetek a nyári problémákhoz.

„Azon befektetésünk részeként, hogy technológiánk továbbra is egyre magasabb szintű online biztonságot nyújtson Önnek, vendégeinek és rendszereinknek, alapvető fejlesztéseket kellett végrehajtanunk, beleértve a pénzügyi és fizetési platformjaink rendszerfrissítését. Annak ellenére, hogy alaposan megterveztük és előre értesítettük Önt és többi partnerünket, hogy ezt a munkát elvégezzük, számos előre nem látható probléma adódott. Ennek következtében néhány partnerünk kifizetése megszakadt. Tudjuk, hogy az érintettek közül egyeseknek ez hatással volt vállalkozására, valamint szakmai és magánéletére.

Ezt mélységesen sajnálom"

– jelentette ki a vezérigazgató.

Fogel elismeri, hogy a késések hosszabbak voltak, mint amire előzetesen számítottak, és ez nem az a szolgáltatási színvonal, amit nyújtani szeretnének partnereiknek, tudják, hogy elmaradtak a tőlünk elvárható teljesítménytől és elismeri, sokat kell még dolgozniuk, hogy visszaszerezzék az ügyfelek bizalmát.

A vezérigazgató a bocsánatkérésen túl, „jó szándékuk jeléül”

egyszeri készpénzes fizetést ajánlott fel az érintetteknek,

amelyet november végéig mindenkinek elutalnak. Az ígéret szerint az összeg a tartozás összegétől és a tapasztalt késedelem hosszától függően változik, de legalább 50 euró (vagy ennek megfelelő összeg helyi pénznemben) vagy ennél magasabb értékű. Megadtak továbbá egy email címet, és arra biztatják az érintetteket, ha még nem keresték őket, itt tegyenek bejelentést, hogy a cég mielőbb rendezhesse a tartozásokat.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Hegyi Zsolt: a MÁV-hálózat műszaki színvonala erre az intenzitásra felkészületlen, ezt ki kell mondani

Hegyi Zsolt: a MÁV-hálózat műszaki színvonala erre az intenzitásra felkészületlen, ezt ki kell mondani

A Keleti pályaudvar egy hónapos lezárásának okairól, a magyar vasúti hálózat állapotáról, a késések miatt kifizetett jegyár-visszatérítésről, a balatoni vonalak helyzetéről, a pótlóbuszok rendszeréről és a következő időszak tervezett felújításairól beszélt Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója az InfoRádió Aréna című műsorában.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.07.24. csütörtök, 18:00
Csizmazia Gábor
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének tudományos munkatársa
Gyorsabbak, zöldebbek, részletesebbek: látványosan fejlődtek a banki fenntarthatósági jelentések

Gyorsabbak, zöldebbek, részletesebbek: látványosan fejlődtek a banki fenntarthatósági jelentések

A bankok fenntarthatósági jelentései egyre részletesebbek, különösen ami a klíma kockázatokat és a társadalmi hatásokat illeti, ám a pénzügyi és nem pénzügyi beszámolók közötti összhang még sokat javulhatna – állapítja meg a KPMG a Banks’ sustainability-related disclosures című nemzetközi elemzésében. Eszerint a jelentéseknek jobban kellene kapcsolódniuk a pénzügyi beszámolókhoz, és az intézkedésekhez egyértelmű, számszerűsíthető célok és eredmények is társulnának - írja értékelésében Wieder Gergő, a KPMG igazgatója.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×