eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga
A Richter Gedeon Nyrt. Gyógyszergyár céglogója egyik épületének oldalán Kőbányán, a Gyömrői úton. A gyárat Richter Gedeon gyógyszervegyész alapította az 1900-as évek elején. MTVA/Bizományosi: Róka László  *************************** Kedves Felhasználó!
Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Róka László

Kedvező híreket közöltek a Richter gyógyszeréről

A cariprazine-ról van szó.

Kedvező hírek érkeztek a Richter gyógyszeréről: újabb vizsgálati fázisban is igazolódott, hogy a cariprazine hatásos kiegészítő kezelésként a major depresszióban szenvedő betegeknél - közölte a Richter Gedeon Nyrt. a tőzsde honlapján pénteken.

A cariprazine-t az Amerikai Egyesült Államokban Vraylar néven forgalmazzák, amit az Egyesült Államok Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatala (FDA) az I-es típusú bipoláris zavar depressziós, illetve akut mániás és kevert epizódok kezelésére, valamint felnőtt betegek esetében skizofrénia kezelésére engedélyezett.

A cariprazine-t a Richter Gedeon Nyrt. és az AbbVie közösen fejlesztette. Utóbbi cég felelős az értékesítésért az Egyesült Államokban, Kanadában, Japánban, Tajvanban és egyes latin-amerikai országokban.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×