A cég legújabb rendszere a környezetet és az utasteret felügyelve képes megállapítani a veszélyhelyzetet, így a légzsák nyitási stratégiáját az adott szituációhoz, illetve az utasok számához és elhelyezkedéséhez igazítani - írja a cég közleménye alapján a Vezess.hu.
A modern szenzoroknak köszönhetően hamarabb nyithatók a légzsákok, illetve a – jelenleg fejlesztési stádiumban lévő – légzsákszabályozó szelepeknek köszönhetően minden egyes légzsák az adott helyzetnek megfelelő mértékben fújható fel.
A Continental szerint a jövőben az is elképzelhető, hogy a légzsákok pontosan a becsapódás pillanatában váljanak puhává, ezzel csökkentve annak a veszélyét, hogy az utasok visszapattannak a feszes felületről.
Egy másik fejlesztésük a villanyautók akkumulátorát ért ütéseket érzékeli – ennek nincs köze a légzsákokhoz, használható lesz viszont akár az útminőség ellenőrzésére, illetve a rongálás megállapítására is.