eur:
401.3
usd:
366.98
bux:
74264.68
2024. október 13. vasárnap Ede, Kálmán
Nyitókép: Pixabay

Okostelefonon másként vásárol a magyar

A mintegy 6,2 millió magyar internetező 97 százaléka használ okostelefont, és minden negyedik felhasználó telepít vásárlással kapcsolatos applikációt a készülékére - írta a Világgazdaság kedden.

A GKI Digital piackutató Online Retail Big Picture Magyarország felmérése alapján Magyarországon 1,55 millió ember, a magyar internetezők 25 százaléka használ valamilyen online vásárláshoz kapcsolódó mobilalkalmazást, de ha csak a 18-29 éves korosztályt vizsgáljuk, ott az arány ennél is magasabb, 35 százalék körüli.

Az okostelefont használók 37,3 százaléka szokott online vásárolni mobil eszközről. Bár online vásárolni például a mobil böngészőjéből is lehetséges, a legtöbben azért telepítenek kereskedői appot a mobilweboldal használata helyett, mert kényelmesebb, egyszerűbb és könnyebb így a vásárlás - írta a lap.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.14. hétfő, 18:00
Palócz Éva
a Kopint-Tárki vezérigazgatója
Minden gyerek zsebében ott lapul a súlyos veszélyeket hordozó eszköz

Minden gyerek zsebében ott lapul a súlyos veszélyeket hordozó eszköz

Az Egyesült Királyságban a NHS (Országos Egészségügyi Szolgálat) adatai szerint az utóbbi években ugrásszerűen megnőtt a mentális egészségügyi szolgáltatásokra jelentkezett gyermekek száma. Az elsődleges kutatások alapján a 16-18 éves fiatalok körében körülbelül 60%-uk napi 2-4 órát tölt szociális média oldalakon, míg egyesek akár napi 8 órát is rászánnak. Egy új, Oxfordi Egyetem által végzett kutatás szerint a serdülők közösségimédia-használata szoros összefüggésben áll a szorongás és a depresszió kialakulásával.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×