A megállapodás összhangban van a Mol csoport frissített hosszú távú stratégiájával, amely kiemelt hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére - közölte a Mol Magyarország. Idézték Ratatics Pétert, a Mol csoport fogyasztói szolgáltatások ügyvezető igazgatóját, aki hangsúlyozta: az éttermek kulcsfontosságú töltőállomások mellett találhatók, így komplex szolgáltatási pontokat hozhatnak létre a Fresh Corner márka alatt.
A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció alapján a Mol a töltőállomásain nemcsak üzemanyagot, hanem kávét, szendvicseket és péksüteményeket is kínál. A vásárlók már 185 helyszínen találkozhatnak a lánccal. A koncepció nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztói szolgáltatások üzletág 2020-ban rekord eredménnyel, 510 millió dollárral (156 milliárd forinttal) növelte a vállalatcsoport kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredményét (EBITDA) - közölte a Mol.
A tranzakció zárásához szükséges egyebek mellett a versenyhatósági jóváhagyás.