eur:
413.12
usd:
403.3
bux:
81761.77
2025. január 10. péntek Melánia
Mol felirat az olajkonszern töltőállomásán Budapesten, a Szentendrei úton 2017. március 23-án.
Nyitókép: MTI Fotó: Marjai János

Házon belülre veszi a Mol a magyarországi Marchékat

Megveszi a Mol a Marché International vállalatot, amely kilenc magyarországi Marché éttermet működtet töltőállomások mellett.

A megállapodás összhangban van a Mol csoport frissített hosszú távú stratégiájával, amely kiemelt hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére - közölte a Mol Magyarország. Idézték Ratatics Pétert, a Mol csoport fogyasztói szolgáltatások ügyvezető igazgatóját, aki hangsúlyozta: az éttermek kulcsfontosságú töltőállomások mellett találhatók, így komplex szolgáltatási pontokat hozhatnak létre a Fresh Corner márka alatt.

A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció alapján a Mol a töltőállomásain nemcsak üzemanyagot, hanem kávét, szendvicseket és péksüteményeket is kínál. A vásárlók már 185 helyszínen találkozhatnak a lánccal. A koncepció nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztói szolgáltatások üzletág 2020-ban rekord eredménnyel, 510 millió dollárral (156 milliárd forinttal) növelte a vállalatcsoport kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredményét (EBITDA) - közölte a Mol.

A tranzakció zárásához szükséges egyebek mellett a versenyhatósági jóváhagyás.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.01.13. hétfő, 18:00
Kiss J. László
a Budapesti Corvinus Egyetem professzor emeritusa
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×