eur:
400.38
usd:
362.83
bux:
73059.71
2024. október 3. csütörtök Helga

Tűzfalat épít a külügynek a 4iG

773 millió forint értékű szerződést kötöttek.

A 4iG Nyrt. csaknem 773 millió forint plusz áfa értékű szerződést kötött a Külgazdasági és Külügyminisztériummal az egységes tűzfal- és kibervédelmi rendszer verziókövetésére, valamint támogatási szolgáltatás nyújtására - közölte a vállalat a Budapesti Értéktőzsde honlapján csütörtökön.

A közlemény szerint a szerződés része mind a budapesti telephelyű központi eszközök, mind a külképviseleti eszközök gyártói supportja.

A megállapodás szerint a cég a szolgáltatást 2023 utolsó napjáig nyújtja.

Az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottsága felmentést adott a közbeszerzés lefolytatása alól - derül ki a tájékoztatóból.

A 4iG Nyrt. részvényeivel a Budapesti Értéktőzsde prémium kategóriájában kereskednek, záróáruk szerdán 618 forint volt. Az elmúlt egy évben a papír legmagasabb ára 285,5 forint, a legalacsonyabb pedig 285,5 forint volt.

A 4iG 33,5 milliárd forint konszolidált értékesítési árbevételt ért el idén az első háromnegyedévben, 34 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, adózott eredménye 11 százalékkal, 1,87 milliárd forintra nőtt.

Címlapról ajánljuk

Egészen új rakétákkal támadta Irán Izraelt, de a fegyverek látványos kudarcot vallottak

Az InfoRádónak nyilatkozó Kis-Benedek József biztonságpolitikai szakértő elmondta, hogy a még tesztelés alatt álló rakéták 12-15 perc alatt képesek elérni Izraelt. Ennél nagyobb eredményt azonban egyelőre nem tudtak felmutatni az irániak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.10.03. csütörtök, 18:00
Kovács Ákos
Kossuth-díjas zeneszerző, előadóművész
Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Egymás után kongatják a vészharangot, nagy baj van az európai autógyártóknál

Jelentős kihívásokkal kell szembenézniük az európai autógyártóknak, ami abból is tükröződik, hogy az éves előrejelzéseiket egymás után vágják vissza ezek a cégek. Az elmúlt hetekben-hónapokban annyi profit warning érkezett, hogy lassan már tényleg nem marad olyan európai gyártó, aki ne kényszerült volna a tervei visszafogására. Az elektromos átállás már alapvetően is az autóipar történetének egyik legnagyobb változását hozta el, de a helyzetet tovább bonyolítja a kihívásokkal teli makrokörnyezet, a kínai piacon való helytállás nehézségei, és az újonnan megjelenő szereplők által támasztott verseny.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×