Infostart.hu
eur:
382.24
usd:
328.1
bux:
108731.52
2025. december 8. hétfő Mária
Nyitókép: Pixabay.com

Nagyot harapott a Wallis az Opel-forgalmazási tortába

A német autógyár három közeli ország után Magyarországon is ezt a céget szemelte ki az autó "terítésére".

Ha a versenyhatóság is rábólint, Bosznia-Hercegovina, Horvátország és Szlovénia után Magyarország lehet a negyedik állam a régióban, ahol az Opel az AutoWallist, illetve helyi leányvállalatát, a WAE Kft.-t választhatja fő importőrnek - írja a Portfolio.hu.

A magyar piac stratégiai jelentőségű lehet, tavaly 12 500 új Opel talált gazdára nálunk, míg a másik három országban együttvéve is kevesebb (11 700).

Ormosy Gábor, a 15 márkát forgalmazó AutoWallis vezérigazgatója elmondta, 2029-re ennek a régiónak a meghatározó "mobilitási szolgáltatójává" válhat.

Andrew Prest, a WAE ügyvezető igazgatója hozzátette, hogy az Opellel kötött, immáron négy országra kiterjedő megállapodás azt mutatja, hogy a vállalat komoly partnere a világ legnagyobb autómárkáinak.

A hazai utakon nagyjából minden hetedik autón Opel-embléma van.

A vállalatcsoport többek közt megszerezte a legnagyobb Opel- és KIA-nagykereskedést, megkezdte a Jaguar- és Land Rover-modellek hazai forgalmazását, és hamarosan átveheti a legnagyobb szlovén BMW-kereskedést.

Címlapról ajánljuk
„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

„A rendezés nem jutalmazhatja az orosz agressziót” – két oldalról szorongatják Volodimir Zelenszkijt

Ukrajna fordulópont előtt állhat – közölte egy brit kormánytag Volodimir Zelenszkij hétfői, londoni útja előtt. Az ukrán elnök egyszerre tárgyal majd a brit, a francia és a német vezetőkkel, miközben Washington – őket megkerülve – a Kremllel való megegyezésre sürgeti.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

Ford-vezér: ez nem átmenet, hanem az európai autóipar leépülése

A Ford vezére, Jim Farley a Financial Times hasábjain figyelmeztet arra, hogy Európa autóipara ismét feszült figyelemmel kíséri Brüsszel lépéseit. Az Európai Bizottság hamarosan új szabályokat jelenthet be az elektromos járművekre való átállásról és a szén-dioxid-kibocsátási célok módosításáról, miközben a jelenlegi előírások szerinte túl gyors váltást kényszerítenek ki. Farley rámutat: a valóság az, hogy az európai vásárlók – legyen szó magánszemélyekről vagy vállalkozásokról – egyelőre nem vásárolnak tömegesen elektromos autókat.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×