Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Autós tankol a Mol gyáli töltőállomásán 2020. január 1-jén. A kormány döntése értelmében január 1-jétől emelkedik a biológiai eredetű összetevők bekeverendő aránya az üzemanyagokban, az intézkedéssel Magyarország is csatlakozik a környezetbarát E10-es üzemanyagot használó államokhoz. A régi típusú autót használóknak célszerű ellenőrizni, hogy lehet-e kocsijukba az új üzemanyagból tankolni.
Nyitókép: MTI/Koszticsák Szilárd

Alig több mint 272 forintért is tankolhatunk

Húsvétig már nem változnak a magyar üzemanyagárak.

A Holtankoljak.hu adatbázisa szerint Magyarország legolcsóbb üzemanyagát jelenleg Budaörsön lehet tankolni, ahol is az egyik kúton literenként 272,9 forintba kerül az E10-es benzin – írja a Hvg.hu. De további féltucat budapesti, illetve főváros közeli benzinkúton is 280 forint alatti literenkénti áron tankolható. Hasonló a 2008-as világválság idején volt tapasztalható.

A legdrágábban, 337,9 forintért egy törökbálinti kúton tankolhatunk az M0-son. A Holtankoljak.hu számításai szerint a benzin átlagára most 295,2 forint. Mindeközben a gázolaj hazai minimumára 314,9 forint, a legdrágábban pedig 375,9-ért tankolható.

A Holtankoljak.hu megjegyzi, hogy a napokban OPEC-ülést tartanak, amelynek hatására várhatóan változás következhet be a nemzetközi olajpiacon. Ha nem lesz megegyezés, akkor az olajár zuhanására számíthatunk, ha viszont stabilizálják a jelenlegi helyzetet, akkor áremelés jöhet a következő hetekben.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 7. 12:50
×
×
×
×