A győri székhelyű járműgyártó négy motorváltozatban szállítja az új Q3-at, három benzines és egy dízel verzióban, kombinálva elsőkerék- vagy quattro-meghajtással. Az első városi terepjáró turbókék színben készült el.
Az MTI érdeklődésére pontos darabszámot nem említve azt közölték, hogy jelenleg a piaci bevezetéshez szükséges darabszámot gyártják, a modell novemberben kerül a kereskedőhöz. A jövőben ez a modell lesz a győri gyár volumen-modellje, vagyis az öt modell (A3 Limousine, és Cabriolet, TT Coupé és Roadster, valamint Q3) közül ebből fogják a legtöbbet gyártani Győrben.
A gyártásához másfél év alatt egy 80 ezer négyzetméteres új karosszériaüzemet építettek, ahová hétszáz új robotot telepítettek. Több mint ezer alkalmazottat oktattak ez idő alatt a Q3 gyártásához szükséges ismeretekre, és ehhez az Audi Hungaria Oktatóközpontjában új, innovatív robotcellákat helyeztek üzembe.
A sportos modell az A3 Limousine-nal és Cabriolet-val, valamint a TT Coupé-val és Roadsterrel közös gyártósoron készül, ezzel az Audi-konszernen belül a győri gyár rendelkezik az egyik legrugalmasabb szereldei gyártószalaggal.
A vállalat 2016. január 20-án jelentette be, hogy a korábban a spanyolországi Martorellben gyártott Q3-at, a cég legkisebb szabadidő-autóját Győrben fogják készíteni, miután a német Audi AG változtatott globális termelési hálózatán.
A vállalat éves gyártási kapacitása 160 ezer jármű, és a járműgyártásban mintegy 4500 embert foglalkoztatnak. Tavaly 16,5 százalékkal kevesebb jármű készült Győrben, mint 2016-ban, 105 491 darab.
Az Audi Hungaria Zrt. árbevétele egy százalékkal, 7,136 milliárd euróra (2220 milliárd forint) nőtt 2016-hoz képest. 2017-ben 1 965 165 darab motort gyártottak, 1,9 százalékkal többet az előző évinél. Több mint 12 500 embert foglalkoztatnak.