Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Alabino, 2018. augusztus 24.A Kalasnyikov orosz hadiipari vállalat által kifejlesztett CV-1-es elektromos autó prototípusa az Armija-2018 nemzetközi haditechnikai kiállításon a Moszkva térségében fekvő Alabinóban 2018. augusztus 24-én. Az autó akkumulátora 350 kilométer megtételét teszi lehetővé újrafeltöltés nélkül, a 100 kilométer/órás sebességre 6 másodperc alatt gyorsul fel. (MTI/EPA/Szergej Ilnyickij)
Nyitókép: MTI/EPA/Szergej Ilnyickij

Különleges fotók az orosz autóipar új csodafegyveréről

Nem kis fenntartásokkal fogadja a világ az orosz prototípust, ám gyártója szerint a négykerekű Kalasnyikov a Teslák ellenfele lehet.

Alabino, 2018. augusztus 24.
A Kalasnyikov orosz hadiipari vállalat által kifejlesztett CV-1-es elektromos autó prototípusa az Armija-2018 nemzetközi haditechnikai kiállításon a Moszkva térségében fekvő Alabinóban 2018. augusztus 24-én. Az autó akkumulátora 350 kilométer megtételét teszi lehetővé újrafeltöltés nélkül, a 100 kilométer/órás sebességre 6 másodperc alatt gyorsul fel. (MTI/EPA/Szergej Ilnyickij)
A Kalasnyikov orosz hadiipari vállalat által kifejlesztett CV-1-es elektromos autó prototípusa az Armija-2018 nemzetközi haditechnikai kiállításon a Moszkva térségében fekvő Alabinóban 2018. augusztus 24-én. Az autó akkumulátora 350 kilométer megtételét teszi lehetővé újrafeltöltés nélkül, a 100 kilométer/órás sebességre 6 másodperc alatt gyorsul fel. (MTI/EPA/Szergej Ilnyickij)
Alabino, 2018. augusztus 24.
A Kalasnyikov orosz hadiipari vállalat által kifejlesztett CV-1-es elektromos autó prototípusa az Armija-2018 nemzetközi haditechnikai kiállításon a Moszkva térségében fekvő Alabinóban 2018. augusztus 24-én. Az autó akkumulátora 350 kilométer megtételét teszi lehetővé újrafeltöltés nélkül, a 100 kilométer/órás sebességre 6 másodperc alatt gyorsul fel. (MTI/EPA/Szergej Ilnyickij)
A Kalasnyikov orosz hadiipari vállalat által kifejlesztett CV-1-es elektromos autó prototípusa az Armija-2018 nemzetközi haditechnikai kiállításon. (MTI/EPA/Szergej Ilnyickij)

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 7. 12:50
×
×
×
×