eur:
411.03
usd:
395.2
bux:
79322.49
2024. november 22. péntek Cecília
Nyitókép: Pexels

Ömlik a pénz az esportba

A hagyományos, globális márkák is megjelentek hirdetőként az esport piacán, mivel ezen a területen egy más csatornán nem elérhető réteget szólíthatnak meg - közölte a PwC szakértője az InfoRádió Okosvilág című műsorában. Zaránd Miklós szerint egyre nagyobb az esport, vagyis a versenyszerű, professzionális videojátékozás piaca.

A globális esport piac tavaly 700 millió dollár volt, idén 900 millióra prognosztizálják. A szakértő szerint évi 20%-os növekedést fog mutatni a piac a következő öt évben. "Arra számítunk, hogy 2020-ra 1,6-1,8 milliárd dolláros lesz ez a piac. A dinamikus fejlődését segíti az, hogy van honnan fejlődni" - mondta az InfoRádiónak Zaránd Miklós, a PwC szakértője.

A szakértő elmondta azt is, hogy a hagyományos hirdetői márkák is kezdik észrevenni, hogy ez a piac rendkívül alkalmas a hirdetésre, ezért elkezdett ömleni a pénz ebbe a sportágba.

"A szponzoráció és a hirdetések fogják továbbra is adni a bevételek felét, a másik fele pedig médiajogokból, játékkiadói díjakból, illetve jegyeladásokból jön majd össze. Ezeket a fiatalokat sehol máshol nem lehet elérni, nem néznek tv-t, egy nehezen elérhető célcsoport. Viszont nagyon sok adat áll róluk rendelkezésre" - mondta Zaránd Miklós.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Aki fittyet hány a hóhányásra, csúnyán megjárhatja

A hirtelen jött hideg és hóesés nem csak az autósokat, a tömegközlekedőket, de a gyalogosokat is próbára teszi. Az ingatlantulajdonosoknak pedig fokozott figyelmet kell fordítaniuk a környezetükre, hiszen a havas vagy jeges járdák csúszásmentesítése az ő feladatuk, jogi felelősség terhelhetik őket, ha valaki elesik és megsérül.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.22. péntek, 18:00
Bernáth Tamás
Nyugat-Balkán szakértő, a Mathias Corvinus Collegium oktatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×